Hoi Ellen XL, ik heb het stuk ff elders uit het archief opgevist, wist dat ik het al een keer neergezet had, dus scheelde dubbel typewerk. Onderaan in het stuk “Aankondiging en dankbetuiging” kun je lezen hoe verziekt deze maatschappij is, dat een klein groepje machtige uitgevers alhier net als de media bepaald wat burgers wel en niet mogen weten. Dit boek is echt een aanrader voor mensen die de puzzelstukjes in elkaar willen zien schuiven aangaande van wat op deze aarde in handen is van wie. En het heeft alles met psychiatrie te maken, daar dit een onderdeel is van het ge-oliede systeem, alleen de mensen op de werkvloer uit deze branche dit deel van het verhaal vaak niet kennen… Groetjes v Hyperactief
De 13 Satanische Bloedlijnen, Wegbereiders van de Antichrist, Robin de Ruiter, Uitgeverij: Mayra Publications, ISBN: 90-801623-4-5 (Serie: In naam van de Nieuwe Wereldorde 1989 in 2006 geactualiseerd in Nederland uitgegeven)
BESCHRIJVING ACHTERZIJDE VAN HET BOEK:
Dit boek - uitgebracht in meer dan 40 landen - is een van de meest spraakmakende publicaties over de Antichrist, zijn duivelse organisatie, doelen, werkwijze en herkomst.
Geheel naar de traditie van de twaalf stammen van Israël, ‘installeerde’ Satan zijn twaalf bloedlijnen, die tot ver in de voorchristelijke periode teruggaan. Deze bloedlijnen zijn in onze huidige wereld terug te vinden in een aantal machtige en wereldinvloedrijke families. Een daarboven gestelde ‘dertiende lijn’ is de allerhoogste en deze werd door Satan zelf ‘ingevuld’ - uit deze lijn zal de opperste wereldheerser, de Antichrist, voortkomen. Deze dertiende bloedlijn gaat terug tot de tijd van de Merovingers, de Sicambiërs, het Romeinse Rijk, de Grieken en de stam Dan.
Gelooft u in het bestaan van de duivel? Of denkt u dat de duivel slechts een product is van bijgeloof en menselijke fantasie? Wanneer u niet gelooft in het bestaan van de duivel, dan mag u zich verbazen dat de machtigste families van deze wereld dat wel doen. De leden van deze exclusieve familiedynastieën, ook wel de 13 satanische bloedlijnen genaamd, behoren tot de toonaangevende satanisten van deze wereld. Zij beschouwen de duivel als hun enige en ware ‘God’.
De basis van de satansgodsdienst is vanaf het begin van deze wereld tot op heden de overtuiging geweest dat de Satan op een dag de wereld openlijk regeren zal. Zolang wij dit dogma niet begrijpen en zolang de machtselite de duivel als hun god beschouwt en gelooft, dat het uiteindelijke doel van Satan het instellen van een dictatoriale wereldmacht is, ondervindt iedereen op aarde dagelijks de gevolgen hiervan.
Zijn heerschappij en macht kan de duivel echter niet als ‘zichtbare persoon’ uitoefenen; voor dat doel heeft hij steeds weer zichtbare mensen nodig. Hij bedient zich bij voorkeur van invloedrijke mensen die zich in dienst van de zonde stellen. In de loop der tijden heeft Satan zijn net over de gehele aarde gespannen en reiken zijn vangarmen tot in elk bereik van het menselijk bestaan. Zijn duivelse praktijken raken ieder van ons. Satan heeft een inmense organisatie opgebouwd, waarin de mensheid met succes gemanipuleerd wordt op zijn op handen zijnde wereldheerschappij. Deze geplande satanische werelddictatuur is het rijk van in de Bijbel voorspelde heerschappij van de Antichrist. De leden van de 13 satanische bloedlijnen zijn de wegbereiders van de Antichrist.
Robin de Ruiter werd geboren op 6 maart 1951 te Enschede. Zijn jeugd bracht hij voornamelijk door in Spanje. Hier studeerde hij theologie, geschiedenis en Spaans waarvan hij in 1974 zijn titel behaalde. Zijn carrière begon hij als freelance schrijver voor Spaanstalige tijdschriften op het gebied van politiek en religie. In Latijns Amerika staat hij bekend om zijn buitengewoon onderzoeksvermogen. Als resultaat van zijn onderzoek publiceerde hij meer dan twintig - vertaald en uitgebracht in meer dan veertig landen - waarmee hij zich een naam verwierf in Latijns Amerika, Europa en Verenigde Staten.
Voor zijn boek “George W. Bush en de mythe van al-Qaeda” ontving hij de “Frontier Award 2005”
INHOUD
Aankondiging en dankbetuiging 7
Introductie door Dizán Vazquéz 10
1 Samenzwering tegen God 13
2 Handlangers van de duivel 22
3 De geplande wereldregering 28
4 Een internationale ‘Economische Orde’ 31
5 Olie 37
6 De geplande ‘World Food Authority’ 39
7 De vrijmetselarij 42
8 het koninkrijk van Satan 52
9 De 13 satanische Bloedlijnen 57
10 Het spoor van de ‘dertiende bloedlijn’ 61
11 De Simcambriërs en de Merovingen 68
12 De Top illuminati families 73
13 Het Feest van het Beest 90
14 Concentratiekampen na de Tweede Wereldoorlog 112
15 De geheime diensten 118
16 Het toekomstige ‘wereldleger’ 122
17 Joegoslavië 125
18 Israël of Juda 139
19 Op zoek naar de nazaten van Juda 146
20 Synagoge van de duivel 161
21 Zionisme en Antizionisme 163
22 Hitler en de oprichting van de staat Israël 172
23 Europa 186
24 Reduceren van de wereldbevolking 196
25 Absolute controle over de wereldbevolking 210
26 Mind control 216
27 Josef Mengele en Illuminatie ‘Mind-control’ 226
28 Economische ‘killers’ 241
29 De filmindustrie 244
30 De Muziekindustrie 250
31 De nieuwe religieuze bewegingen 264
32 Het doel van terroristische aanslagen 275
33 Alleen bescherming door geloof 284
Bijlage 1: Intervieuw met Ron Supinski (Federal Reserve Bank) 287
Bijlage 2: Satanische kalender 294
Bijlage 3: Emigratie van de stam Dan 296
Bijlage 4: Rockefeller imperium 297
Bijlage 5: Kennedy dollars 298
Bijlage 6: Balkanroutes van olie en gas 299
Bijlage 7: Walt Disney 300
Bibliografie 302
Korte biografie 317
Aankondiging en dankbetuiging
Dit boek, vertaald en uitgebracht in meer dan veertig landen, voert ons langs een diep verborgen spoor in de feitelijke geschiedenis van de wereld. Slechts weinig historici zijn hiervan op de hoogte.
Het gaat niet zo goed met deze aarde. Het gaat ook niet zo goed met de mondiale verhoudingen tussen vele landen. Maar wat is de echte reden hiervan? Dit boek omvat meerdere opzienbarende publicaties over de geplande Nieuwe Wereldorde. Ze verschenen voor het eerst in boekvorm in 1989 bij mijn uitgever in Mexico. Maar in Nederland bleek het onmogelijk om dit boek te publiceren. Zonder uitzondering gaven gerenomeerde uitgevers te kennen dat ‘Nederland nog niet klaar was voor dit boek’.
Hetzelfde overkwam me met de uitgave van mijn boek George W. Bush en de mythe van al-Qaeda - De verborgen macht achter de terroristische aanslagen van 11 september 2001. Dit boek oogstte op vele internationale boekenbeurzen en onder een wereldwijd publiek groot succes. Ondanks het wereldwijde succes van dit boek kreeg ik van Nederlandse uitgevers commentaren als ‘te explosief’ en ‘te gevaarlijk’. En dat uitgerekend in een land als Nederland!
Maar weerstand schept kracht en in februarie 2005 besloot ik het boek zelf in Nederland uit te geven. In november werd George W. Bush en de mythe van al-Qaeda bekroond met de jaarlijkse ‘frontier Award 2005’ voor de meest spraakmakende uitgave en het diepgaande onderzoek dat eraan vooraf ging. De prijs werd ten overstaan van de voltallige media uitgereikt in Amsterdam. In tegenstelling tot in andere landen werd het boek echter door diezelfde media doodgezegen… Wat is er hier aan de hand?
Wegens het succes besloten we ook de ‘voorloper’ van het boek George W. Bush en de mythe van al-Qaeda in eigen beheer in het Nederlands uit te geven. De Nederlandse vertaling van De 13 Satanische Bloedlijnen is een nieuwe, geactualiseerde uitgave van het oorspronkelijke boek. Ook de nieuwe uitgave is met de grootste zorgvuldigheid samengesteld.
In het kader van dit boek was een diepgaand onderzoek met betrekking tot het zionisme noodzakelijk. Het zionisme stelt zich niet graag bloot aan kritiek en treed daarom vrijwel nooit in het openbaar. Als men al kritiek op het zionisme heeft dan wordt daar tegenstrijdig en vijandelijk op gereageerd. Het onderwerp ‘zionisme’ is bijna een taboe geworden. Als we de wortels van het zionisme analyseren en kanttekeningen plaatsen bij de grondslag van deze ideologie die palestina voor zich opeist dan overtreden we een ongeschreven wet. We hebben dan bijna een misdaad begaan en staan we voor we het weten voor de rechter.
Bovendien wordt elke oprechte en diepgaande kritiek op het zionisme afgedaan als antisemitisme dus als… jodenhaat! Helaas verward men vaak het antizionisme met antisemitisme. De twee uitdrukkingen hebben allerminst dezelfde betekenis! In het algemeen worden ze wel aan elkaar gelijkgesteld.
Het is waar dat het joodse volk buitengewoon veel heeft geleden. De joodse geschiedenis is vol bitterheid en lijden. Dat wil echter niet zeggen dat bepaalde joodse organisaties niet aan kritiek onderhevig zijn. Mijn kritiek in dit boek richt zich niet tegen joden of tegen het joodse geloof maar wel tegen de politiek van de zionisten. De informatie in dit boek heeft louter betrekking op het politieke zionisme. Kortom: ik ben geen antisemiet! We doen er goed aan om onze gevoelens naar Gods inzicht te laten vormen - voor hem zijn wij allen gelijk, wie we ook zijn en waar we ook vandaan komen. Elk godvruchtig mens moet zich tegen antisemitisme en racisme keren. Voor antsemitisme en racisme is geen plaats in een ware religie.
om te voorkomen dat ik alsnog verkeerd begrepen word, ben ik genoodzaakt om alle uitspraken van kritiek in dit boek over het zionisme over te nemen van erudiete joodse onderzoekers, vooraanstaande joodse schrijvers zoals Alfred Lilienthal, J.G. Burg of Jack Bernstein klagen over de troebele blik van hun eigen achterban.
Tenzij anders aangegeven, zijn alle aangehaalde schriftplaatsen uit de nieuwe vertaling van het Nederlandse Bijbelgenootschap, de Willibrodvertaling of de Leidse vertaling genomen.
Meedere buitengewone onderzoekers en archivarissen werkten jarenlang met me samen door sporen te zoeken in stapels documenten en feiten te verbinden. Daarnaast hebben een aantal vooraanstaande historici en wetenschappers met hun adviezen een enorme bijdrage aan mijn inspanningen geleverd. Veel gedetailleerde informatie, kennis en talrijke onderwerpen in dit boek vinden hun oorsprong in persoonlijke gesprekken die ik met ingewijden gevoerd heb. Het spreekt vanzelf dat enkele van deze bronnen anoniem blijven om hen zo te beschermen tegen mogelijke wraakacties en wreedheden van degenen die de meedogenloze onderdrukking van de mensheid ten doel hebben.
De ruimte staat me niet toe om iedereen op te sommen die me geholpen heeft. Toch dien ik enkelen te noemen. In het bijzonder wil ik mijn erkentelijkheid betuigen aan de auteur Fritz Springmeier, een Amerikaanse onderzoeker, voor de waardenvolle samenwerking en zijn toestemming om meerdere van zijn onderzoeken en informatie in dit boek te gebruiken.
Ook gaat mijn dank uit naar Eberhard Krehl en mijn vader Cebastiaan de Ruiter die mij daadkrachtig terzijde hebben gestaan met informatie en, commentaar met betrekking tot het leven in de concentratiekampen tijdens en na de Tweede Wereldoorlog. Beiden overleefden verschillende concentratiekampen!
Dat ik meerdere jaren lang, vaak dagenlang niet uit mijn studio kwam en voor mijn computerscherm zat, was een zware beproeving voor mijn liefhebbende gezin: Mayra, mijn kinderen, mijn kleinzoon en mijn ouders. Ze hebben me niet alleen gesteund en aangemoedigd, bovenal hebben zij de ruimte gegeven om me uit het dagelijkse leven terug te trekken in de vaak moeizame speurtocht naar de waarheid over de geplande Nieuwe Wereldorde.
Boven alles dank ik God en prijs Zijn wonderbare leiding in mijn leven die ik al in mijn vroegste kindsheid mocht herkenne. Moge God een ieder belonen die door zijn of haar aanwijzingen, informatie, aanmoedigingen en adviezen tot het welslagen van dit boek hebben bijgedragen.
Ter vrijwaring van de uitgever, verklaar ik mij volledig verantwoordelijk voor de tekst en inhoud van dit boek.
Robin de Ruiter.