Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

TBSsers chippen ??? Duivels 666 !!!

• Ellen XL

Dat lijkt mij zeker een interessant boek. Het gaat mij hier te ver om nu uitgebreid mijn mening te geven over wat ik hierboven gelezen heb. Ik zou er een hele interessante discussie over kunnen beginnen, maar off topic :D Bedankt hoor! :) Groetjes van Ellen

• Hyperactief A-P

Hoi Ellen XL, i.d.d. is met antidepressiva mogelijk, kijk maar in het bericht hier waar afgezien is van een knieslot met impuls erin.:( Nu vindt men het nog onetisch, maar als men door “fouten” weer mensen de straat op laat gaan waarvan ze kunnen weten dat die de fout ingaan. Dan gaat de publieke opinie om, en zo trappen mensen in hun eigen valkuil.:( En wat betreft de portofoons, bedoel jij dat er in C-2000 een RFID chip zit ??? Wat me overigens niets zal verbazen. Groetjes v Hyperactief

P.S.: Hier in Amsterdam draait nog steeds het analoge systeem mee, oftewel er is hier nog steeds via de scanner te luisteren.;)

• Hyperactief A-P

Geen dank, en is zeker interessant, en wat de discussie betreft ligt het eraan, zolang het met psychiatrie te maken heeft is het niet off topic, en psychiatrie zit door de hele maatschappij heen verweven… Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief A-P

Ik gebruik helemaal geen medicatie, daar ben ik te intelligent voor ;) Aldus: Ellen XL.

Gelukkig maar, want het lost niets op.

Alvast bedankt ik zal zo eens kijken. Zie je hoe laat ik ben? ik kon niet slapen het lijkt wel of ik 10 liter koffie gehad heb :( Aldus: Ellen XL.

Zoals je gezien heb stond die er inmiddels al, en gelukkig is er internet voor mensen die niet kunnen slapen.:D Nee hoor, kan best vervelend zijn om te willen maar niet kunnen slapen.

Dat is nou ook toevallig! Ik had me ook een limiet op het einde van dit jaar gesteld!

Hoewel; toeval bestaat niet dat begreep ik al uit jouw verhaal waarom je toen die dvd beter niet had kunnen afleveren. Aldus: Ellen XL.

Oftewel het is van jou dus ook een proefballon begrijp ik, en bij teveel toeval, geloof ik meer in dat het leven grotendeels uitgestippeld c.q. voorbestemd is… Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief A-P

Hoi Ellen XL, ik heb inmiddels al het e.e.a. op internet gevonden aangaande mijn vraag, zie o.a.: http://www.google.nl/search?hl=nl&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=c2000+portofoon+rfid&spell=1

Groetjes v Hyperactief:)

• Ellen XL

Ja ik zag het :D kan je wel nagaan dat als je op een prikpagina of blog bepaalde woorden gebruikt en mensen zoeken die woorden op een zoekmachine, het hele verhaaltje te voorschijn komt :D Niet altijd zo handig!

Groetjes van Ellen ;);)

• Ellen XL

Bekijk b.v. deze maar eens: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=TBSsers+chippen%3F&btnG=Google+zoeken&meta=

Groetjes van Ellen

• Hyperactief A-P

Hoi Ellen XL, mensen met een beetje vermogen kunnen hun eigen inlichtingendienst beginnen.:D Groetjes v Hyperactief:)

• Hyperactief A-P

Ha, ha, ha, die Hyper is wel heel actief he op dat gebied.:D Groetjes v Hyperactief;)

• Ellen XL

Hahah! ja daar kwam ik tot mijn schrik op een gegeven moment ook achter.. Maar we zijn helemaal niet … hoe noemde jij dat ook weer? Groetjes van Ellen ;)