Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Daders moord avondwinkel aan de pillen ???

• Hyperactief A-P

Ook hier bij de zeer jonge daders die eerdere geweldsdelicten op hun naam hadden staan, en bij verschillende hulpverleningsinstanties al bekend waren, rijst gelijk de vraag of deze jongens aan de psychiatrische middelen zaten, daar deze middelen bekend staan vanwege extreme geweldsuitbarstingen… Groetjes v Hyperactief

Politie pakt tweede verdachte steekpartij Amstelveen op

Uitgegeven: 11 augustus 2007 08:16

Laatst gewijzigd: 11 augustus 2007 22:34

AMSTELVEEN - De politie heeft in de nacht van vrijdag op zaterdag in Amsterdam de tweede verdachte aangehouden die betrokken zou zijn bij de overval op avondwinkel Car Check in Amstelveen.

Daarbij werd een nacht eerder een 62-jarige medewerker van de zaak doodgestoken.De politie pakte vrijdagavond in Amstelveen al de eerste verdachte op.

Hij heeft inmiddels bekend betrokken te zijn geweest bij de overval. Of hij ook heeft bekend te hebben gestoken, wilde de politie niet zeggen.

Ook over het verhoor van de tweede verdachte kon een woordvoerder zaterdagavond nog niets kwijt.

Bekend

Beide jongens zijn 16 jaar en komen uit Amsterdam. Ze zijn allebei eerder met de politie in aanraking geweest, onder meer wegens geweldsdelicten. De tieners waren bekend bij verscheidene instanties.

Een motoragent vatte de tweede verdachte in de kraag toen die op een scooter tegen het verkeer in reed op de Kalkmarkt in het centrum van Amsterdam.

Foto

Alle surveillerende politieagenten in de regio Amsterdam-Amstelland hadden een foto gekregen van de jongen en keken naar hem uit. Om de verdachte te vinden, controleerde de politie ook scooters.

De twee overvallers kwamen de avondwinkel aan de Nieuwe Kalfjeslaan donderdagavond rond 23.00 uur binnen.

Het slachtoffer werd gestoken met een mes en overleed later in het ziekenhuis. De daders maakten volgens de politie niets buit.

Onderzoek

In mei vorig jaar werd dezelfde avondwinkel ook al overvallen. Toen raakte niemand gewond.

De gemeente Amstelveen gaat met het Platform Criminaliteitsbeheersing Amsterdam-Amstelland onderzoeken of extra maatregelen nodig zijn om ondernemers te beschermen.

La Nuit

Op 8 februari dit jaar werd de 29-jarige eigenaar van avondwinkel La Nuit in Amsterdam-Noord doodgeschoten bij een overval.

Opvallend was dat de man een paar dagen eerder in het televisieprogramma Premtime nog had geklaagd over de overvallen in zijn winkel. De politie arresteerde in maart vier verdachten in deze zaak. BRON: www.nu.nl

• rina

Inderdaad is dat zo onderhand het eerste wat ik denk, zo ook bij de Duitse vrouw die haar dochter doodstak dit weekend.

Zeker na de DVD Psychiatrie, een industrie des doods, gezien te hebben.

Zó herkenbaar waren sommige stukken hiervan, zo gruwelijk als men met mensen omgaat. En als je dan weet dat er even zovele andere methodes zijn om deze mensen te helpen.

Het sterkt mij in elk geval in mijn streven mijn kind uit hun handen te houden en, wat ik even op een laag pitje had gezet, toch weer verder te gaan studeren om zo snel mogelijk mijn eigen praktijk in alternatieve geneeswijzen op te gaan zetten.

Wat mij trouwens ontzettend aangegrepen heeft in die DVD was het voornemen van die psychiatrische kliek in Amerika om straks álle kinderen ‘psychologisch’te gaan testen. Nu al is bekend dat er dan straks 90% van de mensen een of ander psychiatrisch etiketje krijgen opgeplakt.

Nu valt ook het kwartje wat betreft het omstreden kinderdossier van Rouvoet. Immers, het is niets anders dan het navolgen van Amerika.

Om ziek van te worden.

Rina

• Alkien

Hoi Rina,

Ik kan hierin helemaal met je meegaan.

De wereld wordt geleid door wel heel gevaarlijke mensen, en voor de gemiddelde burger zijn ze nog onzichtbaar ook. de gewone mens denkt nog dat deze zogenaamde “artsen” het goed doen en alles weten. Niets is minder waar.

Ja het vernietigen van de mensheid. :(

Heel goed initiatief van jou trouwens de alternatieve kant naar voren te halen. ;)

Groetjes,

Alkien.

• Hyperactief A-P

Inderdaad is dat zo onderhand het eerste wat ik denk, zo ook bij de Duitse vrouw die haar dochter doodstak dit weekend.

Zeker na de DVD Psychiatrie, een industrie des doods, gezien te hebben.

Zó herkenbaar waren sommige stukken hiervan, zo gruwelijk als men met mensen omgaat. En als je dan weet dat er even zovele andere methodes zijn om deze mensen te helpen. Aldus: rina.

Hoi Rina, met de kennis die je heb ga je i.d.d. steeds meer van dit soort zaken ontdekken. Vooral de gruwelijke slachtpartijen waar het geweld vanaf druipt en alle emotie ongeremd is, kun je terugvoeren op middelen die deze gevoelens onderdrukken, zowel illegale als legale middelen… En wat betreft Duitsland ben ik met je eens, ook die was mij niet ontgaan. En de gruwelijkheden onder het motto van “hulp” moeten stoppen, net wat je zegt er zijn andere manieren om mensen te helpen. Helpen is het bekwaam maken van mensen, en niet onbekwaam en onderdrukking wat nu gebeurd.

Het sterkt mij in elk geval in mijn streven mijn kind uit hun handen te houden en, wat ik even op een laag pitje had gezet, toch weer verder te gaan studeren om zo snel mogelijk mijn eigen praktijk in alternatieve geneeswijzen op te gaan zetten. Aldus: rina.

Precies, je weet na het zien van de DVD waar je het voor doet, en alternatieve methoden opzetten is een mooi en goed streven.

Wat mij trouwens ontzettend aangegrepen heeft in die DVD was het voornemen van die psychiatrische kliek in Amerika om straks álle kinderen ‘psychologisch’te gaan testen. Nu al is bekend dat er dan straks 90% van de mensen een of ander psychiatrisch etiketje krijgen opgeplakt.

Nu valt ook het kwartje wat betreft het omstreden kinderdossier van Rouvoet. Immers, het is niets anders dan het navolgen van Amerika.

Om ziek van te worden. Aldus: rina.

Precies, in navolging van Amerika, een hele gevaarlijke ontwikkeling, op mijn (A.P) weblog: http://www.antipsychiatrie.web-log.nl/ onder de categorie: Het schaden van de jeugd (School) !!! wat uit een paar hoofdstukken bestaat, kun je ook lezen wat er met “leermethoden” allemaal uitgehaald wordt.:( Leermethoden die uit psychiatrische denktanken komen die via omwegen verpakt in bureaucratie ook de etiketjes oftewel de “stoornissen” in de boeken stemmen… Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief A-P

Wat die zogenaamde “artsen” betreft even een kleine nuance Alkien, ondanks dat ik begrijp hoe je het bedoeld, wil ik toch nog even benadrukken dat er gelukkig ook goede ethische artsen bestaan, en daar naast nog onwetenden die verkeerd geïnformeerd zijn. Wat die onwetenden betreft, die komen er wat mij betreft ook niet meer mee weg. Er zijn zoveel boeken/ publicaties en niet te vergeten de DVD (jou allemaal bekend) de laatste paar jaar uitgekomen, dat het nu moeilijk vol te houden is dat ze het niet geweten hebben. En dan heb je natuurlijk de slechten, maar die heb je in alle beroepsgroepen, helaas zijn ook die nog steeds officieel arts, totdat ze aangeklaagd en tuchtrechterlijk veroordeeld zijn, een kwestie van tijd misschien… Groetjes v Hyperactief:)

• Alkien

Oke Hyper bedankt voor je extra nuance die je eraan geeft. Mijn schrijfstijl is nu eenmaal niet zo “geweldig” als de jouwe. ;)

Maar ik kan er helemaal in meegaan.

En idd de info zowel op dvd als op andere manieren is mij geheel duidelijk.

En ik kan dan ook niet meer zeggen dan dat ik hier helemaal achter sta, jou wel bekend.

Groetjes,

Alkien.

• Hyperactief A-P

Met je schrijfstijl is niets mis Alkien, maar af en toe kan het geen kwaad ook even op de ethische artsen met het hart op de juiste plek te wijzen, dat zijn uiteindelijk toch degeen waar mensen het van moeten hebben, en dat vulde ik even aan.;) Groetjes v Hyperactief

Alkien schreef:

>

> Oke Hyper bedankt voor je extra nuance die je eraan geeft.

> Mijn schrijfstijl is nu eenmaal niet zo “geweldig” als de

> jouwe. ;)

>

> Maar ik kan er helemaal in meegaan.

> En idd de info zowel op dvd als op andere manieren is mij

> geheel duidelijk.

> En ik kan dan ook niet meer zeggen dan dat ik hier helemaal

> achter sta, jou wel bekend.

>

> Groetjes,

> Alkien.

• Alkien

Toppie toch ? Dat mensen elkaar aan kunnen vullen. Beter dan elkaar bestrijden.

Wij weten beiden dat de etische kant ver te zoeken is, de enkeling daargelaten.

Een goed hart moet voort komen uit hart voor je werk, niet uit “hart” voor dollars etc.

Groetjes,

Alkien.

• Hyperactief A-P

Als je de vele officiële internationale waarschuwingen aangaande extra geweldsuitbarstingen en suïcides kent, alsmede de werkwijze van dit soort instellingen in dit geval onderdeel van De Bascule waar “behandeling” in de kinder- en jeugdpsychiatrie vrijwel altijd uit pillen bestaat, dan worden zaken die spelen wel heel voorspelbaar. Een diepgaand onafhankelijk onderzoek hiernaar is zeer gewenst… Wat de uitslag ook moge zijn, helaas komt het voor dit slachtoffer en zijn nabestaanden telaat !!! Groetjes v Hyperactief

http://www.debascule.com/show.php?p=de_Koppeling&t=Zorgaanbod

Verdachte moord winkelier zat in jeugdinrichting

Uitgegeven: 14 augustus 2007 13:23

Laatst gewijzigd: 14 augustus 2007 13:49

AMSTERDAM - Een van de 16-jarige verdachten van de overval op avondwinkel Car Check in Amstelveen, die een medewerker het leven kostte, blijkt te zijn weggelopen uit een jeugdinrichting.

Hij heeft een maand geleden de benen genomen tijdens een kort begeleid verlof, bevestigde dinsdag een woordvoerster van Bureau Jeugdzorg in Amsterdam een verhaal in Het Parool.

Gedragsproblemen

De jongen moest nog zes maanden in de gesloten justitiële jeugdinrichting ‘De Koppeling’ in Amsterdam doorbrengen. Hij zat daar voor de behandeling van gedragsproblemen. Het behandelprogramma duurt in totaal negen maanden. Jongeren tekenen vooraf dat ze erachter staan dat ze niet weg kunnen uit de inrichting.

De jongen zat overigens niet opgesloten voor een misdrijf. "Als iemand wegloopt, moet hij zelf de wil hebben om terug te komen'', aldus de woordvoerster van Bureau Jeugdzorg. Tijdens een verlof gaat er wel een begeleider mee, maar geen gevangenbewaarder.

Doodgestoken

Bij de overval vorige week werd de 62-jarige medewerker van de avondwinkel doodgestoken. De politie pakte in het weekeinde twee 16-jarige verdachten op. Beide jongens zijn allebei eerder met de politie in aanraking geweest, onder meer wegens geweldsdelicten. Een van de verdachten heeft zijn betrokkenheid bij de overval bekend. BRON: www.nu.nl

• rina

Ik heb een kijkje genomen op de site van Bascule.

Blijkbaar is het op dit moment een rage tevredenheidsonderzoeken te doen.

Zelf heb ik al vragenlijsten gehad van de Raad van Kinderbescherming en Bureau Juegdzorg, bij Bascule doen ze er blijkbaar ook aan.

Toch vraag ik me af hoe ze aan zo'n hoog cijfer komen, zeker gezien de toch in mijn ogen weinig reacties (16 ouders en 10 jongeren). Als ik lees wat er door jongeren en ouders aangegeven wordt welke dingen beter kunnen (zeker niet de minste dingen) zouden ze in mijn ogen niet meer dan een 3.2 verdienen.