Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Belgische Justitie opent de aanval !!!

• Hyperactief A-P

Ja hoor, geheel naar verwachting komt de aanval op Scientology tevoorschijn, en ditmaal uit België. Dat een volgens het NOS journaal 10 jaar durend onderzoek in België precies nu de DVD “Psychiatrie een industrie des doods” massaal over de wereld verspreid wordt afgerond is, kan mijns inziens geen toeval zijn. Of zou het te maken hebben dat België er ook onlangs een CCHR afdeling bijgekregen heeft ??? Ja CCHR is opgericht door Scientology, maar staat los van de religie, en gezien de gegevens van CCHR glashard zijn, doet de aanval op Scientology het “lekker”, tenminste dat denken ze waarschijnlijk…

In het NOS journaal werd ook gesproken dat de Belgen het als een enge sekte zien en dat ze in Amerika erkend zijn als religie. Dat is nou lachen, want laat het Europese hof zich ook uitgesproken hebben over een erkende religie, oftewel niet erg up to date informatie aldaar. Men zou eens op deze site moeten gaan lezen om weer bij de tijd te komen: http://www.euronet.nl/~kmj/ Vanavond komt er ook een stuk over in Nova na het 22:00 uur NOS journaal op Nederland 2, zie het onderste teletekst bericht. Het wordt wel mode in de “beschaafde wereld” om alles wat “anders” is als criminele organisatie te bestempelen, de strijd tegen de biologische institutionele psychiatrie gaat voort.;) Groetjes v Hyperactief

124 Teletekst di 04 sep

Proces tegen Scientology in België

` De Belgische justitie begint een zaak

tegen de Scientology-kerk.Volgens het

federaal parket is het een criminele

organisatie,die zich bezighoudt met

onder meer afpersing,oplichting,het

illegaal beoefenen van de geneeskunst

en het inbreuk maken op de privacy.

Justitie wil zowel de afdeling België

als het Europese hoofdbureau van de

beweging aanpakken.In 1999 begon een

onderzoek,na klachten over oplichting

van ex-leden van de beweging.

België noemt het Scientology-proces een

wereldprimeur.In de VS is Scientology

erkend als religie,met bekende leden

als Tom Cruise en John Travolta.

volgende nieuws financieel sport

–> –> –> –>

221 Teletekst di 04 sep

******************************* 2/2

*******************************NED.2

22.15-22.50 uur NOVA/DEN HAAG VANDAAG

00.45-07.00 uur HERHALING

* Oorlogsmisdadigers

Oorlogsmisdadigers én hun gezinsleden

moeten worden uitgezet volgens de

wet.In de praktijk blijkt dat zij in

de illegaliteit verdwijnen.

* Scientology

Justitie in België wil Scientology

vervolgen omdat het een criminele

organisatie zou zijn.Het gerechtelijk

onderzoek naar de kerk is afgerond.

* Den Haag Vandaag:de SP

SP-leider Marijnissen noemt de

onvrede over het democratisch peil

binnen zijn partij “marginaal”.

Presentatie:Clairy Polak www.novatv.nl

index tv 200 radio 250 VARA 300

volgende nieuws index tv nu/straks

–> –> –> –> BRON: NOS Teletekst !!!

• Alkien

Ach Hyper, waar komt dit vandaan……wederom van EX leden……waar heb ik dat toch meer gehoord. :(

Mensen denken niet meer zelf, en wat ze gedaan hebben bij rampen wordt allemaal gewoon vergeten….daar waar anderen een dag na een ramp aankwamen liep de Scientology al een dag rond.

Jaloezie omdat men succesvol is…….ook daarbij maar wederom hetzelfde, waar heb ik dat toch meer gehoord.

Dan gaat men schoppen. :( Jammer want ze doen goed werk, alleen staat niemand ervoor open, mede door de verotte berichtgeving vanuit de media.

Groetjes,

Alkien.

• Hyperactief A-P

Ach Hyper, waar komt dit vandaan……wederom van EX leden……waar heb ik dat toch meer gehoord. :( Aldus: Alkien.

Weet je Alkien, er zijn in elke organisatie altijd afvallers die vuil gaan spugen, maar hoe zit het met het grotere geheel, oftewel wie controleerd de controleur, ik ben veel benieuwder wat voor banden deze zogezegde “slachtoffers” hebben, want voor geld doen sommigen alles. En de belangen waar tegen gevochten wordt gaat om heel veel geld… Psychopolitiek misschien ??? http://www.psychopolitiek.nl/ Want in België worden wel verdacht veel mensen die op dit gebied boven het maaiveld uitkomen gedreigt met (recht)zaken e.d….

Mensen denken niet meer zelf, en wat ze gedaan hebben bij rampen wordt allemaal gewoon vergeten….daar waar anderen een dag na een ramp aankwamen liep de Scientology al een dag rond.

Jaloezie omdat men succesvol is…….ook daarbij maar wederom hetzelfde, waar heb ik dat toch meer gehoord. Aldus: Alkien.

Goede acties “verkopen” zichzelf, hier moeten veel andere belangen achter spelen… En bij succes dreigt altijd gevaar aangevallen te worden, is niets nieuws, het maakt deel uit van succes.

Dan gaat men schoppen. :( Jammer want ze doen goed werk, alleen staat niemand ervoor open, mede door de verotte berichtgeving vanuit de media. Aldus: Alkien.

Mensen die alles blindelings geloven zonder zelf te onderzoeken komen uiteindelijk zichzelf tegen net als de toeschouwers die het weten en niets doen, daar moet je geen aandacht aan schenken. Ook zo'n zaak kan overigens prima psychopolitiek zijn om de pijlen ergens anders op gericht te krijgen, tenzij de aangevallen mensen de kennis hebben en de eventuele valstrikken kennen, dan lachen ze er om.;) En kennis hebben de Scientologen.:D Als er één dode valt in het alternatieve circuit dan stort de hele media erop, maar de dagelijkse vele slachtoffers van de psychiatrie daar hoorden mensen tot de antipsychiatrie weer opleefde niets van, en de media blijft stil… Wat genoeg zegt over met wat voor wereld je te maken heb. Het gaat om gevestigde belangen en geld, lichamen zijn geen moer waard, maar de geest blijft ook voor “hun” ongrijpbaar:D. Blijf ook dit in je achterhoofd houden:

De wereld is een gevaarlijke plaats, niet wegens zij die kwaad doen, maar wegens hen die kijken en niets doen… Groetjes v Hyperactief;)

• rina

Ik ga voor de verandering vanavond vroeg mijn bed in. Ik wil dit zeker zien, gelukkig kan dat morgen via Uitzending gemist.

• rina

Jammergenoeg wordt de Scientology nog steeds afgeschilderd als een sekte.

Niet echt verwonderlijk denk ik omdat velen, waaronder ik, in hun jeugd ‘geïndoctrineerd’ zijn.

Gelukkig mag men tegenwoordig anders denken. Ik denk ook dat juist de jongeren van nu veel meer open staan voor deze religie.

• Hyperactief A-P

Goed dat jij inziet hoe die dingen gaan rina, de branche mag jaren indoctrineren met nonsens waar ze op de DVD in 2006 nog openlijk toegaven het niet niet te weten, en anderen worden daarvan beschuldigt. Dat heet “beschaafde wereld”, laat mij dan maar bij de “onbeschaafde wereld” horen.;) Groetjes v Hyperactief:)

rina schreef:

>

> Jammergenoeg wordt de Scientology nog steeds afgeschilderd

> als een sekte.

> Niet echt verwonderlijk denk ik omdat velen, waaronder ik, in

> hun jeugd ‘geïndoctrineerd’ zijn.

> Gelukkig mag men tegenwoordig anders denken. Ik denk ook dat

> juist de jongeren van nu veel meer open staan voor deze

> religie.

• Hyperactief A-P

Hoi rina, de moeite van het kijken zeker waard, je steekt er altijd wat van op. Het mooiste van alles is, dat er nog geeneens een rechtzaak is, dat moet nog in elkaar gezet worden. Veel negatieve publiciteit die waarschijnlijk grote schade moet aanrichten en die als er straks geen zaak blijkt te zijn verstomd raakt. De liberaal die het onderzoek ooit gestart was in de uitzending kwam op mij over als een psychopoliticus met mogelijk meerdere agenda's… Kijk en oordeel zelf. Groetjes v Hyperactief

• Alkien

Helemaal mee eens Hyper. Gelukkig heb ik de instelling dat ik gewoon niet kan stoppen met “niets” doen. ;)

Waren er maar veel meer zoals wij dan…….:)

Groetjes,

Alkien.

• Alkien

Ook ik heb mijn hele leven onder zekere dwang door moeten brengen rina, weet dus wat het is.

Uiteindelijk ligt het toch aan de persoon zelf of hij/ zij dit wil of kan volhouden of dat men zich gaat verzetten.

Ik heb wijselijk maar voor het laatste gekozen, en nu is er niemand die mij nog klein krijgt zonder een tegenaanval. ;)

Groetjes,

Alkien.

• Hyperactief A-P

Weet ik van jou Alkien, ik heb vanmiddag in de stad precies 6 mensen gesproken over deze kwestie, vanwie 5 vreemden. De opmerkelijkste reacties kwamen van 2 onbekenden, de 1 reageerde in antagonisme en verdween meteen, de ander zei dat je alleen aan jezelf moet denken en ervan moet leven zolang het nog kan (apathie), waarop ik vroeg wat hij zou doen als zijn zoon kapot gemaakt werd met middelen waarvan hij wist dat het zijn zoon kapot maakte. Die vraag was waarschijnlijk te pijnlijk, want hij moest opeens telefoneren en verdween als sneeuw voor de zon… De overige 4 doorzagen de smerigheid, en 1 daarvan schat ik in dat ie hier daadwerkelijk op verder gaat onderzoeken, maar of ie er dan ook verantwoordelijkheid voor neemt, de toekomst zal het leren… Positief is in ieder geval dat van deze meerderheid men niet in voorgekookte leugens gelooft… Groetjes v Hyperactief:)