Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Belgische Justitie opent de aanval !!!

• Alkien

Waar ik nu zit Hyper, luistert men gelaten. Maar ik kan tot op dit moment nog geen spoortje van zorg ontdekken.

Men weet wat ik doe, gaat ook als een lopend vuurtje rond, maar echte vragen heb ik er nog niet over gehad.

Kan nog komen daar men hier kennelijk nog geen enkel benul heeft wat er zich allemaal afspeelt om hen heen.

Groetjes,

Alkien.

• Hyperactief A-P

Het zal mij benieuwen Alkien, maar het blijft natuurlijk ook een heel groot plaatje wat niet voor iedereen te bevatten is en vaak nog moeilijker uit te leggen is. Groetjes v Hyperactief

• Alkien

Zeker als je iets al schrijvende moet uitleggen, gesproken tekst is altijd beter en komt ook als zodanig over.

Groetjes,

Alkien.

• Hyperactief A-P

Klopt helemaal Alkien, maar zelfs gesproken is het vaak teveel info en gaat het mensen duizelen… Groetjes v Hyperactief

• &&&

he hyper, die ene die ineens als sneeuw voor de zon verdween en moest bellen, die had beslist geen trek in dit onderwerp! had niet veel met pijnlijkheid te maken denken we zo.

• &&&

ze vinden je dan toch te argwanend. wanend. te achterdochtig, je weet wel, zo'n psychiatrisch etiketje vinden ze je dan. die mensen hebben het beste met je voor, en jij ziet daar kwaad in. als je al niet meer in de psychogenezing kunt vertrouwen, waar kun je dan nog wel vertrouwen in hebben.. waar anders moet je naar toe, als je wat op je hart hebt?

• &&&

gut, maar het maakt ons wel nieuwsgierig over het ‘illegaal uitoefenen van de geneeskunst’. wat valt daar zoal onder. we bedoelen, wat mogen de scientologisten allemaal niet genezen? waar wordt hun zelfredzaamheid en evt. zelfs hun zorg voor de medemens verboden?

gewoon even wat concrete dingen zeg maar. we zijn verder niet scientologie gezind.

• Hyperactief A-P

Klopt &&&, onder het motto van “hulp” wordt je monddood gemaakt, onder andere daarom vechten wij tegen dit gelegaliseerde onrecht. Groetjes v Hyperactief

&&& schreef:

>

> ze vinden je dan toch te argwanend. wanend. te achterdochtig,

> je weet wel, zo'n psychiatrisch etiketje vinden ze je dan.

> die mensen hebben het beste met je voor, en jij ziet daar

> kwaad in. als je al niet meer in de psychogenezing kunt

> vertrouwen, waar kun je dan nog wel vertrouwen in hebben..

> waar anders moet je naar toe, als je wat op je hart hebt?

• Hyperactief A-P

Nou &&&, ik raakte in ieder geval een gevoelig plekje, misschien was het wel een psych.;) Groetjes v Hyperactief:D

&&& schreef:

>

> he hyper, die ene die ineens als sneeuw voor de zon verdween

> en moest bellen, die had beslist geen trek in dit onderwerp!

> had niet veel met pijnlijkheid te maken denken we zo.

• Hyperactief A-P

Er ligt nog geen aanklacht &&&, dus vooralsnog is het gebakken lucht. Het verbaast me niets, er lopen zoveel goede acties waar de gevestigde orde geen hand in heeft, dat een aanval niet kon uitblijven. Mensen bekwamer maken is “crimineel”, mensen onder het motto van pseudo-wetenschap invalideren of erger waar goudgeld aan verdient wordt is vogelvrij verklaard. Als dat laatste voor de “beschaafde wereld” staat, laat mij dan maar bij de “onbeschaafde wereld” horen.;) Groetjes v Hyperactief:D

&&& schreef:

>

> gut, maar het maakt ons wel nieuwsgierig over het 'illegaal

> uitoefenen van de geneeskunst'. wat valt daar zoal onder. we

> bedoelen, wat mogen de scientologisten allemaal niet genezen?

> waar wordt hun zelfredzaamheid en evt. zelfs hun zorg voor de

> medemens verboden?

> gewoon even wat concrete dingen zeg maar. we zijn verder niet

> scientologie gezind.