Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Jeugdgevangenissen ondermaats !!!

• Hyperactief A-P

Bedankt voor de link Rina, zodra ik ff de tijd heb (morgen ben ik een groot deel van de dag weg) dan ga ik dit ff op mijn gemak uitspitten, daar ik ook nogal wat verschillende J.J.I.'s kan. En wees inderdaad maar blij dat jou dochter eruit is. Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief A-P

Klopt Rina, is ons bekend, kunnen ze nog meer onwetenschappelijke “halsen” de toekomst laten beschadigen.:( Groetjes v Hyperactief

• &&&

aaaaaaaaahhhhhhhh!!!!!!! zijn de grenzen nog open?

• &&&

6 weken….zucht, bij ons waren het middagen en avonden. we hebben geen woord gezegd. geen woord. in een hoek zijn gaan zitten en niet bewogen. ons slap gehouden toen ze bloeddruk kwamen meten, echt geen behoefte in een gevecht of geduw en getrek. en toch onze arm vol blauwe plekken, niet te geloven, wat zou dat teweeg gebracht hebben als we het niet over ons heen had laten komen?

niet gereageerd op wat er ook maar gezegd werd. en spottend dat die lui waren. we zullen je baas maar bellen, daar zul je wel wat meer zeggen. dat is toch je reinste provocatie?! en dan, we zullen hun nog maar een poos laten zitten, tot ze wel gaan praten, krikkrakkrik, de deur weer dicht. de camera op je giechel en een kartonnen pispotje erbij. en we moesten na die uren ongelofelijk nodig naar de wc. moesten uiteindelijk onze weg terugzoeken en nog een paar uur reizen. pas toen we waren op het adres waar onze spullen staan, zijn we onze blaas gaan ledigen. het duurde even voor dat nog op gang kwam. sorry voor deze expliciete beschrijving, maar zonder die isolering had dit niet gehoeven.

en je spullen doorzoeken he. de hele boel binnenste buiten en gewoon bankpasjes los teruggooien in je tas. en niet zeggen hoe lang je daar in moet blijven en al helemaal geen antwoord geven als je je afvraagt of het uberhaupt wel moet?! maar ja, daar staat dan een macht aan mensen, in een gevecht hebben we ook beslist geen zin. en dat gaat tegen je gebruikt worden. ook niet zeggen dat je niet daarin hoeft te blijven, terwijl ze dat dus moeten zeggen. ze zouden zich kapot moeten schamen. en dan dat fouileren en kleren uit moeten doen. al waren het alleen onze schoenen al, dat doet niks af aan de minachting waarmee dat gepaard moet gaan. je bent echt helemaal niks. weet je, het woordje ‘mogen’ wordt dan zeer zwaar verkracht. men bedoelt namelijk: moeten.

niks waard ben je dan. en niks ben je in hun ogen. zij gaan bepalen wat je bent en verder niet. van jezelf ben en was je niets en zul je niets worden ook, zo determineren zij.

ze vonden bijvoorbeeld wel 4 strippenkaarten in onze portemonnaie, kijk, dat komt dan omdat we bij 4 werkgevers zaten, die allen de reiskosten apart ingediend wilden hebben natuurlijk. en dan vragen: heeft u wel een strippenkaart, en voldoende strippen?? wat zijn dat nu voor vragen. moet DAT ons helpen. DAT.

• Hyperactief A-P

Ja &&&, het lijkt me inderdaad zeer vernederend om dat te moeten ondergaan, onmenselijk.:( Groetjes v Hyperactief