Ik heb inds 2003 tot 2007 anafranil gebruikt zonder verdere behandeling,ik zat gewoon in die jaren thuis,mijn psychiater is in heel die tijd nog geen éen keer komen kijken.
Nou ik gestopt ben heb ik weer honger ,mijn gevoels leven is weer terug.
Het is net alsof ik mijn leven weer terug heb. Aldus: Zoltan.
Hoi Zoltan, zo gaat het vaak, alleen zo goed als het met jou afgelopen is geldt helaas niet voor iedereen.
Ook hebben ze me allemaal stickertjes opgeplakt waaronder:persoonlijkheidsstooenis,autisme,zwakzinnig,schizofrenie.
En wat blijkt nou niks is waar van al deze stoornissen. Aldus: Zoltan.
Klopt, niets is medisch en/ of wetenschappelijk bewezen. Een groot misverstand wat er bestaat bij mensen die hier mee te maken hebben is dat ze denken dat wij beweren dat deze gedragsbeschrijvingen waar je in de huidige maatschappij tegen oploopt niet bestaan. Maar dat ligt aan het slecht kunnen lezen van mensen. Natuurlijk lopen mensen tegen problemen op, maar een democratisch gevecht voor een gezonde oplossing is teveel gevraagd voor teveel ouders in deze tijd, ze laten hun kinderen gewillig naar de “slachtbank” voeren…
Wat ik wil zeggen is dat ik blij ben dat er mensen bestaan zoals jij.
Want die mensen in de psychiatrie die gaan kapot echt waar.
En niemand daar bij het GGZ luistert naar je.
Ik wil je gewoon een hart onder de riem steken.
Want je doet goed werk,want de psychiatrie die klopt voor geen meter!!! Aldus: Zoltan.
Dank je wel, en mensen binnen de psychiatrie die nog eigen verantwoordelijkheid hebben bevestigen hetzelfde als wat jij schrijft, namelijk dat mensen in de psychiatrie kapot gaan aan die symptoombestrijding met gevaarlijke middelen. De onetische psychiaters rapporteren net zo makkelijk hun onkunde weg, en gooien het op de niet medisch en/ of wetenschappelijk bewezen “stoornis”.
Al die jaren zijn naar de kl*te,met dank aan het GGZ!!
Zo het hooge woord is eruit.
Ik kan weer verder gaan met mijn leven…… Aldus: Zoltan.
Nogmaals ik ben blij voor jou dat het zo goed gaat nu, en niet anders afgelopen is. Voor die mensen die nog voldoende power hebben doe ik dit… Groetjes v Hyperactief:)