Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Aan Hyperactief

• &&&

zo marian, maar het is wel heel erg waar wat jij zegt: de tijd nemen om iets te verwerken. en tegenwoordig moet je dat dan ook altijd nog verwerken bij een proffessioneel ‘iemand’.

vrienden zijn dan ineens niet goed genoeg meer. en de buurvrouw al helemaal niet meer en die vage kennis die je altijd op de markt tegenkomt die vormt een eerste klas gevaar om je verdriet mee te delen!!! niet dus.

• Zoltan

Hallo Marian,

Goh wat erg,

Ik was ook altijd bang om opgesloten te worden mede omdat ik zag dat vrienden van mij ook gewoon opgesloten werden,terwijl er eigenlijnk niks aan de hand was,vond ik dan he.

Ook had ik weleens een oude vrouw gezien helemaal in haar nakie zat ze daar in haar eigen ja hoe zou ik het zegen''toilet gebeuren'' ik kreeg zoveel medelijden met haar,echt heel beangstigend om te zien.

Het zal voor u een hele nare ervaring geweest zijn.

Goed dat u weer werkt en weer in de maatschappij staat.

Zo zie je maar weer hoe je leven kan veranderen door een verkeerde diagnose en medicijnen.

Heel veel sterkte verder!

Groet,Zoltan