Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Jeugdzorg : Tienermoeder in isoleercel !!!

• rina

Klopt, &&&. Iedereen spreekt er schande van dat dit meisje in de isoleer is

gegooid. Zoiets had hoe dan ook nooit mogen gebeuren, daar is (bijna) iedereen

het over eens.

Ik doelde meer op het feit dat ze beschuldigd wordt van kindermoord.

Ik vond het stuitend nergens, in geen enkel media-gebeuren iets te zien of te

horen over twijfel aan de geuitte beschuldigingen.

Nergens kritische vragen gezien of gehoord.

In mijn ogen staat dat gelijk aan veroordeling.

Hoe is het eigenlijk? Men is onschuldig tot…….

• Hyperactief A-P

ja ze willen ook alles tegelijk doen. dan krijg je dat soort broddelwerk. Aldus: &&& 15-12-2007 11:28.

Klopt &&&, we leven in de tijd van de protcollen, zelf denken is er vrijwel niet meer bij.

en ondertussen hebben ze, de psychiatrie, toch weer even onwettig observatie's opgemaakt. in de isoleer. onwettig vastgehouden. bedoelen fijn dat ze weer vrij is. maar daarmee zien wij die opsluiting niet door de vingers. t is elke dag feest bij hun. Aldus: &&& 15-12-2007 12:57.

Mee eens.

aan de andere kant heb je verdorie de partij voor de dieren, die geen gekooide dieren meer toestaat in de kamer. en hier mag je als psycho medewerker gewoon met mensen omgaan alsof het dingen zijn. objecten. Aldus: &&& 15-12-2007 12:58.

Erg sterk opgemerkt, dieren worden straks beter beschermd…

ze hebben het altijd over mensen met vervreemdingsgevoelens. d'r is 1 groep mensen die constant last heeft van vervreemdingsgevoelens en dat zijn de psychomensen zelf. die vinden alles anders/afwijkend/vreemd en ga zo maar door. echt waar, gemiddeld is de mens doof stom en blind. Aldus: &&& 15-12-2007 12:59.

Niets aan toe te voegen. Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief A-P

Helemaal mee eens Rina, ik krijg het idee dat ze nu een stok zoeken om te slaan, al is het alleen maar om de betrokken ouders af te straffen dat ze de media opgezocht hebben… Groetjes v Hyperactief

rina schreef:

>

> Goed dat het meisje “vrij” is.

> Als je tenminste nog kunt praten over “vrij”. :?

> Een aanlacht boven haar hoofd, terwijl niemand iets weet over

> de werkelijke toedracht.

> Dit kind is bij voorbaat al door de media en psychiatrie

> veroordeeld.

> Intriest.

>

> Rona

• Hyperactief A-P

Ook helemaal mee eens Rina, maar zie mijn antwoordt van 17-12-2007 21:52, dat kon wel eens de reden zijn dat ze zich er nu juist vast in bijten… Groetjes v Hyperactief

rina schreef:

>

> Klopt, &&&. Iedereen spreekt er schande van dat dit meisje in

> de isoleer is

> gegooid. Zoiets had hoe dan ook nooit mogen gebeuren, daar is

> (bijna) iedereen

> het over eens.

>

> Ik doelde meer op het feit dat ze beschuldigd wordt van

> kindermoord.

> Ik vond het stuitend nergens, in geen enkel media-gebeuren

> iets te zien of te

> horen over twijfel aan de geuitte beschuldigingen.

> Nergens kritische vragen gezien of gehoord.

> In mijn ogen staat dat gelijk aan veroordeling.

> Hoe is het eigenlijk? Men is onschuldig tot…….

• &&&

goed van die ouders dat ze dat gedaan hebben. of het helemaal het gewenste resultaat zal geven is de vraag. maar beter in de openbaarheid verkwanselt worden dan achteraf in het geniep en iedereen die zegt: wir haben es nicht gewusst.

• rina

Ben ook erg blij dat die ouders naar buiten zijn getreden..

Het gebeurd steeds vaker dat er (neem ik aan) met een geldbuidel gewerlt wordt.

Hoe is het anders te verklaren dat er geen enkele ruchtbaarheid gegeven is aan het feit dat een 13-jarig meisje half augustus zelfmoord gepleegd heeft in een JJI?

Ik weet wel dat ik als ouder het van de daken zou schreeuwen, dat ik ala minuut bij de advocaat zou zijn om een rechtszaak aan te spannen.

Rina

• Hyperactief A-P

Ik ben het helemaal met jullie eens aangaande het naar buiten brengen Rina en &&&. En de zelfmoorden (aan middelen gerelateerd?) die daar voorkomen, alsmede geweldsuitbarstingen kwa bijwerking, daar hoor je ook nooit iets over.:( Groetjes v Hyperactief

• &&&

aha. nou ja, het kan natuurlijk een persoonlijke keuze zijn van ouders om het in de besloten kring te houden. kijk, het is mogelijk, voor de hand liggend, dat het ontzettend aangrijpend is voor hen om een kind, op deze manier, te verliezen. daar de media en massa overheen, is niet altijd waar je op zit te wachten.

het kan ook zijn, dat het kind, ouders heeft die niet .. bij machte zijn tot zulk nieuws. ze kunnen bwv spreken allebei zwaar verslaafd en zwervend zijn. een lukraak voorbeeld.

• &&&

en,… het is evengoed mogelijk dat de inrichting de ouders verzocht heeft te zwijgen. misschien hebben de ouders hier vooraf aan de detentie wel voor moeten tekenen.

• &&&

Artikel 9

Niemand zal onderworpen worden aan willekeurige arrestatie, detentie of verbanning.