Toen ik 15 nieuwe postings (inclusief dat lege bericht) in één en dezelfde discussie van één en dezelfde persoon zag staan, had ik eerst even zoiets, van heeft het nog nut om aan anderen te vragen zoveel mogelijk in één antwoord te zetten. Maar goed, ik zie dat op enkele kleine berichtjes na de tekst anders te lang was geworden. Toch zal ik zelf niet alles afzonderlijk beantwoorden, maar dat in deze samenvatten. Over de mijns inziens wolven in schaapskleding zoals ik die arts en haar van de vereniging Balans zie, was ik al duidelijk geweest. Die psychologe is inderdaad een topper die tenminste verantwoordelijkheid neemt, zouden er meer moeten doen.
Wat betreft die moeders, ook toppie moeders, maar ook van dat ene meisje heb ik genoten, geweldig dat ze haar gevoel zo goed kon beschrijven, daar zouden meer ouders eens bij stil moeten staan. Niet alleen het gevoel van zo'n kind, maar zich hardop afvragen of ze hun kind aan de gevaren van hartfalen of psychotisch gedrag waardoor het levenslange klanten van de psychiatrie worden willen blootstellen? Maar goed, mijn ervaringen zijn dat er ouders zonder geweten rondlopen. Zinvolle informatie van de andere kant van het verhaal, is door sommige ouders die ook een forum over verschillende onderwerpen hadden net zo makkelijk in het geniep achteraf gewist.
Oftewel, zo maken ze zich in mijn ogen verkapte handlangers van het kwaad, maar goed daar moeten ze zelf mee leven. Een medaille heeft twee kanten, en pas als beide kanten aan de orde geweest zijn, kunnen mensen juiste beslissingen nemen. Maar deze maatschappij barst momenteel van de figuren die zelf niet meer nadenken. Mede daardoor zijn we nu met de maatschappij op een punt van totale chaos beland. De ene na de andere wetenschapper ontmaskert zichzelf door gemanipuleerd onderzoek. Nu de psychiatrie nog, een kwestie van tijd, en dan stort de hele pyramide als een kaartenhuis in elkaar, dat gaat zeker gebeuren. Groetjes v Hyperactief A-P.