ja of door een kapotte lever je afvalstoffen nergens anders meer kwijt kan dan op en uit plekken van je lichaam waar dat niet hoort te gebeuren… met alle ziekte-kosten-consequentie's van dien…
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nlIk heb van diverse jong volwassenen in Amsterdam die drug ervaring in het algemeen hadden en aan de Ritalin gezet waren gehoord, dat ze bij Ritalin vaak hun zelf kwijt raakten. Wat me overigens ook niet verbaasd, aangezien het al heel lang bekend is dat je er psychotisch door kunt worden. Maar jammer dat ik nooit gevraagd heb wat voor drugs, dus specifieke vergelijkingen tussen die twee kan ik je helaas (nog) niet geven. Al denk ik wel, dat het niet voor niets kinder coke genoemd wordt, dus moeten er haast wel enige overeenstemming zijn. Waarom anders die vergelijking? Groetjes v Hyperactief A-P.
danja Schreef:
——————————————————-
> er zijn ook goede,fijne hulpverleners &&&.
Ik heb dat even in grote letters in de kop gezet, omdat het inderdaad ook wel eens gezegt mag worden, niet iedereen is gewetenloos en rot. Mooi dat ook jij dat nog met je hele slechte ervaringen met de GGZ ziet danja. Groetjes v Hyperactief A-P.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?