Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

klokkenluiders zijn kwakzalvers en moeten via de beroepsgroep gestraft worden door het tuchtrecht

• &&&

jou houden we dr in jaap!!

al reageerde je enkel gewoon als jaap. maakt nog niet uit.

alhoewel de maatschappij inderdaad kritiek van een leek niet zal aannemen, maar wacht eens, als het van een professional komt, dan is exact dezelfde boodschap ineens van een heel ander kaliber.

maak alle opgeslotene in psychiatrische behandeling arts over hun eigen leven, en de wereld kan verlost worden van zijn depressieve duvelse zware deken…

• jaapnotenbomer@hotmail.nl

Het is overigens erg moeilijk om als onafhankelijk arts iets te betekenen in de psychiatrie, ook niet als een zgn ervaringsdeskundige. Je kunt het proberen met een website , maar door wie wordt het gelezen, zeker niet door mensen , die internet als een vloek zien en die zitten ook veelal in de psychiatrie.( psychiaters, verpleegkundigen en clienten) Mijn leven speelt zich toch vooral af in de underground ( dag en nacht speciale muziek luisteren) en een beetje een “ spindokter” zijn. ( een echte spin, dus niet een soort politicus)

• &&&

juist daarom zou het ook goed zijn als mensen met kritiek op de psychiatrie, met een andere visie dan de psychiatrie, zich verenigen.

dan wordt hun geroep geen echo in een put,

maar een ohm zoals dat vandaag heeft geklonken in amerika op het time square

livestream time square!

http://www.livestream.com/timessquare

10.000 mensen bij elkaar!

http://www.upi.com/Entertainment_News/2012/06/20/Yogis-take-over-Broadway-in-Times-Square/UPI-99591340209896/

• Hyperactief A-P

Dat die ontslagen is zoals de tweede link aangeeft, is mooi werk. Nu inderdaad de rest van de verantwoordelijken nog &&&. Groetjes v Hyperactief A-P.

• Hyperactief A-P

Ik kan dan ook zeggen dat het hele universitaire systeem die psychiaters en psychologen maakt totaal niet deugt. Aldus:

jaapnotenbomer@hotmail.nl 19/06/2012 14:34.

Kun je hier wat dieper op ingaan jaapnotenbomer? Dus waarom het niet deugt, en wat in jou ogen de oorzaak is? Groetjes v Hyperactief A-P.

• Hyperactief A-P

Het is overigens erg moeilijk om als onafhankelijk arts iets te betekenen in de psychiatrie, ook niet als een zgn ervaringsdeskundige. Aldus: jaapnotenbomer@hotmail.nl 21/06/2012 10:20.

Klopt jaapnotenbomer, artsen die het op natuurlijke wijzen oplossen worden eruit geknikkert, waadoor de volgende loonslaaf wel uit kijkt om alles op het spel te zetten. Toch wordt deze site al vele jaren door instanties en vele andere interessante vaste bezoekers goed gelezen. Ook de journalistiek leest hier regelmatig mee. Groetjes v Hyperactief A-P.

• danja

Frank van den linden van s heerensloo,daarna bij de Denktank van vws?pfffff,nepotisme ten top…..ons kent ons….echt…dat kan je toch allemaal niet meer serieus nemen?

Heb ook de zin op teletekst gelezen dat van Santen denkt dat “professionals natuurlijk altijd de beste zorg willen geven” Professionals…pffff..wat is dat voor irritante schuilnaam.Schuilnaam voor ggz medewerkers die negen jaar lang een client misbruiken of op internet “de patienten waarmee hij werkt” gekken noemt,zo gek als een deur zijn ze allemaal,ook werknemer van ggz drenthe die dat zei….of mensen zoals Peter Lambers,of de mensen waar ik mee te maken heb gehad….goede realiteitszin hoor die mevr van Santen…

Ik heb genoeg (levens)ervaring om te weten dat er heeeel wat mensen NIET professioneel zijn…!!

• &&&

aaaah, ik had precies het zelfde danja, bij dat woord ja. het zegt zo alles het zegt zo niets…

wanneer ben je professional?

iemand vertelde me eens dat hij in het leger gescand werd zodat de maten van zijn kleding bekend zouden worden, voor het uitzoeken van zijn plunje.

die had ineens heel andere maten dan hij gewend was.

er liep toen nog wel een mens bij in de buurt, aan wie die kon aangeven dat de broeken die hij gekregen had hem echt niet pasten. ja..als hij stokstijf stil bleef staan. maar niet als hij zich voorover boog, dat soort dingen. hahah. was professionele apparatuur. maar je had er geen sodemieter aan.

ze hadden beter gewoon even kunnen vragen: welke maten heb je doorgaans. dan hadden ze de investering van de scan achterwege kunnen laten.

• Hyperactief A-P

wanneer ben je professional? &&& 25/06/2012 20:29.

Iemand die zonder de ander te ver- of be-oordelen aan wilt horen en daarbij niet goedbedoelde slecht uit pakkende woorden zegt waardoor die de ander juist invalideerd. Dat is professioneel, en niet aan diploma's gebonden. Groetjes v Hyperactief A-P.

• jaapnotenbomer@hotmail.nl

In mijn geval ik moest een bepaalde image kweken voor m'n ouders en de maatschappij. Geld speelde geen rol, ik had een auto en een huis. Ik had dan ook een enorme tegenzin om te studeren. Misschien dat ik ook een vrouw/vriendin wilde ontmoeten die zgn. even intelligent was als ik om een beetje tegen te kunnen praten. Ik had tijdens de studie ook vrienden waar ik mee kon praten, maar wist dat dat niet eeuwig kon zijn.