Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

schutter denver

  • &&&

    de dader komt uit een ‘goed gezin’….ging studeren, …neurologie … om precies te zijn

    http://nos.nl/artikel/397335-schutter-vs-had-geen-strafblad.html

    weten we dan al genoeg?

    zou er misschien toch eens gekeken moeten worden, waar meneer mee aan het experimenteren is geweest, aan wat voor pilletjes en dat soort dingen?

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Neurologie

  • Hyperactief A-P

    Woedend, verbitterd, onderdrukt met of zonder middelen of een combinatie van? Dat is het eerste wat bij mij opkomt. De vraag is of alles wel naar buiten komt. Als het net als in Nederland gaat dat de belangen belangrijker zijn dan mensenlevens, dan nemen ook hier een hoop mensen de werkelijke oorzaak mee hun graf in. De wereld is behoorlijk op drift geraakt met al die verharding. Maatschappelijke problemen worden gemaskeerd en zijn onbespreekbaar, maar drijven naar mijn mening wel veel mensen tot waanzin. Groetjes v Hyperactief A-P.

  • jaapnotenbomer@hotmail.nl

    Van goede huize en medicijnenstudent. Ik kan me er nog steeds wat bij voorstellen. De studie kan je behoorlijk kwaad maken ( studiebelasting en docenten) los van allerlei maatschappelijke dingen.

  • &&&

    ja gut, ik ben niet zo op de hoogte van de studiebelasting en docenten in denver….. is dat daar ook een expliciet item??

  • Hyperactief A-P

    Ik ben daar niet van op de hoogte jaapnotenbomer, heb je voorbeelden? Groetjes v Hyperactief A-P.

  • Hyperactief A-P

    Die vraag blijft me toch bezighouden, wat voor legaals of illegaals heeft hij in het “verleden” gebruikt? In combinatie met (geweldadige) games zou dat tot hypnotische levels geleid kunnen hebben. Wat een logische verklaring zou kunnen zijn. Veel mensen schrijven dit toe aan een “gek”, terwijl ik ervan overtuigd ben, dat de wereld niet in te delen is naar “gekken” en “normalen”, naar goed en kwaad. Dat laatste zit in ieder mens, ook al willen velen er niet aan. Groetjes v Hyperactief A-P.

  • jaapnotenbomer@hotmail.nl

    Er zijn studenten bij die gewoon kappen met de studie, anderen gaan gewoon door en worden bv. wrede psychiaters etc. Er zijn maar weinig studenten die in een zgn. psychose raken tijdens de studie, ze zijn wel wijzer. Maar een actie zoals deze, ik ben er niet mee eens, maar ik kan er wel in komen.

  • Hyperactief A-P

    Oké duidelijk jaapnotenbomer, ik heb in Amsterdam op de antipsychiatrie tentoonstelling van 2008 inderdaad diverse mensen gesproken waaronder een ontslagen arts die oplossingen had voor autistische kinderen en kinderen met ADHD, die toen al bevestigden dat er diverse mensen waren die hun studie afbraken. Ook op andere locaties ben ik diverse mensen tegengekomen die dit vanuit hun zelf vertelden. Dus afhakers die zich totaal niet in het geleerde konden vinden. Die arts op die tentoonstelling noemde ook nog een ander fenomeen, dat zijn de gefrustreerde (mijn woorden) afgestudeerde artsen, die door hun gezinssituatie aangaande koophuis e.d. een slaaf van hunzelf geworden zijn. Het laatste ook in mijn bewoordingen. Dus artsen die hun kaken stijf op elkaar houden, maar eigenlijk zouden willen afhaken, maar dat gezien hun aangegane verplichtingen niet meer durven. Dat lijkt me ook een hele ongezonde geestelijke situatie. Groetjes v Hyperactief A-P.

  • &&&

    en dat dat kan in een maatschappij, betekent dat de noodrem niet werkt van dit systeem.

  • &&&

    al was hij 1 van de hier genoemde artsen, die alleen maar aan de ritalin zou zitten:

    http://artsinspe.artsennet.nl/actueel/nieuws/nieuwsartikel/studenten-slikken-ritalin-voor-studie.htm