Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

oordeel mee en het riagg

  • &&&

    ik kwam toevallig op een website waar men ‘mee oordeelt’ over het riagg. of hoe dat vandaag de dag dan ook maar heet ofzo.

    wel apart om die reactie's te lezen.

    ik geloof niet dat er een goede tussen staat.

    toch een wonderlijk verschijnsel he, van mensen, …altijd dat negatieve… B)-

    http://www.gezondheidsplein.nl/oordeelmee/38/riagg.html

  • Hyperactief A-P

    Zoals één van de reageerders aldaar terecht opmerkt, zijn er nog maar heel weinig instellingen die Riagg heten. Velen hebben door fusies een naamswijziging ondergaan. Dus ja, zo kun je mensen wel mee laten praten over de negatieve ervaringen, de arrogante ex Riagg instellingen zullen hun cijfers oppoetsen, en zich hiervan distancieren, want zij heten immers geen Riagg, tja… Groetjes v Hyperactief A-P.

  • danja

    dat had ik al gelezen.tja…dat het negatief is komt omdat er nu eenmaal veel mensen zijn met negatieve ervaringen met de ggz.en ipv dat de ggz daar nu eens lering uittrekt,hebben ze veelal de arrogante houding om alle kritiek op hun als onterecht te bestempelen.er zijn niet voor niets zoveel negatieve verhalen over de ggz.ik denk,dat ggz personeel ook veel beter gescreend moet worden.ik ben erachter dat ik een heel wat burgelijker en fatsoenlijker leven leef,en liever ben voor andere mensen dan sommig ggz personeel.wietkikkers,veeldrinkers etc..mensen met narcistische,racistische en sadistische neigingen…het zit er allemaal wel tussen bij het ggz personeel…en dat is gewoon niet okee.ja die wiet..is misschien niet onoverkomelijk als ze t niet op de werkplek doen,maar de rest..

  • &&&

    ja en inmiddels zijn ze alles GGZ aan het noemen en ook bestaan heel wat negatieve reactie's, over, maar niet op dat gezondheidsplein, daar bestaat geen ‘oordeel mee over ggz’…..

  • jaapnotenbomer@hotmail.nl

    Zo voel ik het ook, als die hard, straigt edge veganist, ( en niet eens als arts) voel ik me totaal niet thuishoren in de psychiatrie, waar koffie drinken, roken, gezamenlijk ( vlees) eten, de belangrijkste aktiviteiten zijn. Het is voor mij ook zo onwerkelijk dat de psychiatrie ( en dat is wel een beetje persoonlijk) bestaat. Maar goed als iedereen zoals mij leeft zou het ook niet bestaan.

  • Hyperactief A-P

    In de zaterdag editie PS van Het Parool, stond een stuk van een nu GGZ directeur die niet vergelen wilde worden met Keith Bakker, maar een hoogst ongelkkige reputatie had verslaafde te zijn aan drugs/ sex en meer. Hij is nu dus een directeur in een Amsterdamse GGZ instelling, en ondanks dat ik iedereen een kans gun, was mijn eerste reactie van wat een verkeerde vent is dat. Ik baseerde mijn mening des te meer, omdat ik geen woord las over de legale drugs waaraan vele mensen gezet worden, in het kader van “behandelingen”… Groetjes v Hyperactief A-P.

  • Hyperactief A-P

    Maar goed als iedereen zoals mij leeft zou het ook niet bestaan. Aldus: jaapnotenbomer@hotmail.nl 12/08/2012 12:53.

    Kijk jaapnotenbomer, dat pak ik er dus weer uit, terwijl al die geïndoctrineerden van de hulpverlening de rest tegen jou op zouden zetten. Dat is het verschil. Groetjes v Hyperactief A-P.

  • &&&

    even kijken hoor, dat is niet het volgende artikel, maar vond dit wel ook alarmerend.

    http://www.parool.nl/parool/nl/265/GEZONDHEID-WETENSCHAP/article/detail/3282085/2012/07/05/Ouderen-mijden-psychiater.dhtml

    over ouderen waar de GGZ nu weer actie op gaat voeren om die binnen te slepen tegen wil en dank, kostte wat het kost…

    kzoek nog even naar dat artikel wat jij zegt over die directeur… apart verhaal man!

    dit vind ik ook wel eng eigenlijk:

    voormalig GGZ directeur is wethouder van werk en inkomen in amsterdam…?!

    http://www.amsterdam.nl/@367932/pagina/

    wel ook nog iets met een andere GGZ directeur: Iris Bandhoe.

    http://www.medicalfacts.nl/2011/05/11/geneesheer-directeur-iris-bandhoe-van-ggz-delfland-vrijgesproken/

    OM gaat kijken of er hoger beroep ingesteld moet worden tegen haar.

  • &&&

    ja zeg! je hebt wel gelijk ja. van rookpauze naar rookpauze en tussendoor o ja therapie irritant en dan naar maaltijd op maaltijd.

    als je het mij vraagt, zou elke instelling in nederland verplicht biologische voeding moeten serveren. en de rest optinioneel ter beschikking.

    zoals ik nu ook weer meemaak, wordt er op voeding bij het leven bezuinigd, opdat er maar geld is voor activiteiten!!!

    de liddl doet goed zaken zal ik maar zeggen….

    liever de clienten een goedkope ranja voorzetten, zodat je 's middags nog een ijsje kan kopen bij het zwembad…

    moet ik wel zeggen, dat het vakkenpakket voeding ook totaal niet aan bod komt in het vak vd SPW etc. …..

    want appels hoeven natuurlijk niet zo veel te kosten en zijn beduidend beter dan haribo snoep..

    ik vind het zo onmogelijk om te horen dat kinderen ‘water vies vinden’.

    tenzij zij daarmee onbewust doelen op de verchemicalisering van ons ‘zuivere’ water….

  • Hyperactief A-P

    Quote:De GGZ kent dit probleem net zo goed: met minder middelen beter presteren. Ook al een reden om elkaar nog meer op te zoeken.

    THNX wederom schitterend werk &&&, dit verklaard een hele hoop. Maar inplaats van dit soort instellingen juist te mijden, daar het de gemeentes zekers te weten op meer kosten jaagt, worden ze nog meer omarmd. Oftewel psychopolitiek van de bovenste plank. Het bewijs (ik wist dat het gebeurde) dat gemeentes misbruik maken om mensen verplicht naar een psychiater te krijgen. Het voormalige Oostblok ten top, maar dan in hartje Amsterdam. De ene helft van gemeentes probeerd te bezuinigen, terwijl de andere helft met dubbele belangen de kosten opjaagt. Met natuurlijk de idiote boodschap, dat anders de kosten nog vele malen hoger zouden zijn, schandalig en walgelijk wie daar aan mee werkt. Dat is mijn mening. Dit bericht vind ik de aller ergste van de drie, omdat hier gewoon in de praktijk gebracht wordt, wat we nog niet zo lang geleden in het Oostblok verafschuwden. Het is nog net niet zo dat de busjes bij de soos voor komen rijden, om je af te voeren. Maar dat scheelt niet veel meer… Groetjes v Hyperactief A-P.