Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

WAARSCHUWING voor BLOWEN !!!

• Hyperactief

Ik heb gewoon het idee dat je een bevooroordeeld beeld neerschetst, dat is alles. Aldus: Linda.

Kijk dit heet nu vooroordelen en projecteren van iets wat je zelf doet, kom met argumenten, onderbouw het i.p.v. zo maar iets te roepen, dan praten we verder. Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief

Daar ben ik helemaal voor. Dat is een goed iets.

Maar waarom wordt de andere kant dan niet benoemd.

De toonzetting daar struikel ik een beetje over. Aldus: Linda.

Welke andere kant ??? Dit is antipsychiatrie, hetgeen we neer zetten gebeurd eerlijk en kunnen we onderbouwen, dat kan je van de “andere kant” niet altijd zeggen….. Maar ik ben benieuwd wat je met andere kant bedoeld, dus nogmaals ff iets duidelijker zijn. Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief

Is dat zo door het hypocriete gedoogbeleid?

Kijk naar Amerika, wat daar gebeurt.

De war on drugs werkt echt niet. Aldus: Linda.

Dat komt omdat er ook in Amerika met twee maten gemeten wordt Linda, als er veel door het rode licht rijden en verongelukken gaan we toch ook het rode licht niet afschaffen. Drugs is gigainkomsten, zolang mensen in arme landen hun broek niet met legale middelen kunnen ophouden zal dit probleem blijven bestaan, maar dat wil nog niet zeggen dat je dan zonder iets te ondernemen hele generaties naar de kl.o.ten moet laten gaan…… Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief

Is dat zo door het hypocriete gedoogbeleid? Aldus: Linda.

Zie mijn vorige topic van 08-04-2006 11:56 Linda, en hypocriet blijft het, want de voor en achterdeur is nog steeds illegaal…….

Zorgt dat voor meer drugsgebruik? Aldus: Linda.

Ja want het is makkelijker verkrijgbaar.

Heb je daar misschien artikels van? Aldus: Linda.

Ik heb dit zelf geconstateerd hoe dit werkt onder groepen die hier vatbaar voor zijn, op praktijk van alle dag dus.

Uit het ene volgt niet automatisch het ander. Aldus: Linda.

Klopt, maar dat maakt mijn waarschuwing voor eventuele gevolgen er niet minder om…

De war on drugs werkt beter? Aldus: Linda.

Zie mijn topic waar ik al eerder in deze naar verwijs. Groetjes v Hyperactief

• Linda

Ok ik zal het doorlezen.

Ik denk aan bijvoorbeeld Duitsland: strenger beleid en meer drugsgebruik.

• Alkien

Misschien hard Linda, maar ben jij zelf een gebruiker ??? Antwoord hoeft niet natuurlijk.

Weet je wat mijn mening is :

Ze hadden dit zogenaamde gedoogbelied nooit moeten invoeren.

Want zeg mnou zelf, binnen haal je een jointje, eenmaal buiten wil je dat ding oproken pakken ze je in je kraag wegens drugsbezit. Wat is dat voor een gedoogbeleid ???

Je bent dus verplicht daarbinnen dat ding op te roken.

Volgende :

Wijk H :…te A

Algeheel drinkverbod afgekondigd dar er te veel met name oudere mannen op 1 bankje zaten te drinken.(Bier)

Betrappen ze deze mannen dan kost het ze een prent.

Vlak ernaast, groepen jongeren teisteren de bewoners en winkelaars met de lucht van, jawel……drugs. Dat mag niet zegt de politie.

Maar…..ze doen niets………..

Klopt dit ???

Graag jou visie !!!

Groet,

Alkien.

• Hyperactief

Ok ik zal het doorlezen.

Ik denk aan bijvoorbeeld Duitsland: strenger beleid en meer drugsgebruik. Aldus: Linda.

In de grensstreek weten ze alles van drugstoerisme Linda, dweilen werkt alleen als iedereen de kraan dichtdraaid !!! Groetjes v Hyperactief