Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

WAARSCHUWING voor BLOWEN !!!

• Hyperactief

Hoi Chaosx1, ik vertrouw de psychiatrie juist niet, ik waarschuw alleen wat de gevaren van deze branche zijn. Ook vandaag in het TBS debat bij de commissie haalden ze psychoses keer op keer aan. Veel wat er in de psychiatrie op papier staat is NIET wetenschappelijk en/ of medisch onderbouwd. FEIT is wel dat ze op die onjuistheden handelen, en druggebruik in combinatie met een psychose kan een reden zijn mensen gedwongen op te sluiten, of het daar wel of niet door komt gaan ze echt niet over in discussie. Aan de mensen zelf de keus of ze de waarschuwing ter harte nemen of het aan den lijve willen ondervinden, daar gaat het om, nergens anders !!! Ik zou het wel weten, en geen onnodige risico's nemen die je eenvoudig kan voorkomen……. Groetjes v Hyperactief

• Linda

Ik vind de reactie nogal overdreven. Blowen is nooit de oorzaak van een psychose, maar het kan een trigger zijn.

• Chaosx1

Hallo Linda de psychiaterie hanteerd nu eenmaal geen egthe wetenschap ze zijn tot die conclusie gekomen omdat er steets meer mensen die worden opgenomen blowen dat is het zelfde als men van af morgen iedereen een bol hoed gaat dragen dan valt het op dat er meer mensen gedwongen opname krijgen die een bol hoed dragen dus kan men psychoze krijgen door het dragen van een bolhoed zo redenering hanteert de psychiatrie maar dat is het niet alleen vrees ik

het heeft ook the maken met poletiek kijk die men heeft over wiet natuurlijk zal het wel niet gezond zijn maar wat is dat nog wel?en moet je af vragen nu de machtige psychiatrie over blowen zich zo druk maakt als niet teit is om the stoppen aangezien dat het als een fijt word beschauwt en tegen je gebruikt kan worden Groeten Chaosx1

• Hyperactief

Ik vind de reactie nogal overdreven. Blowen is nooit de oorzaak van een psychose, maar het kan een trigger zijn. Aldus: Linda.

Het is duidelijk dat jij niet begrijpt waar de gevaren liggen Linda, anders zou je zo niet reageren. Het gaat niet om JOU versie in een rechtszaak, want die wordt zo en zo weggewuifd. Het gaat om de visie's van de getuigendeskundigen waaronder 1 psychiater…… Terecht een keer flink kwaad zijn waarbij iemand uit zijn vel vliegt en over de schreef gaat kunnen ze al als psychose aanmerken, wordt daarbij drugsgebruik geconstateerd, dan wordt er over die persoon bepaald, risicofactoren dus……. Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief

Oké Chaosx1, precies je heb het inmiddels begrepen waar het gevaarscriterium ligt, los van de discussie of het wel of niet zo is, zo “debiel” werken ze i.d.d., die bolhoed is een mooi voorbeeld, want die wordt bijvoorbeeld eerst in een vakterm verpakt. Om een lang verhaal kort te houden, als mensen de gevaren kennen, dan zouden ze eieren voor hun geld moeten kiezen, al is het alleen maar om deze branche niet in de kaart te spelen. Een maatschappij waar de psychiatrie juist van de kaart is, is vele malen beter.;) Groetjes v Hyperactief:)

• khonkaen

hallo hyperactief..

ik kom voor het eerst op deze pagina.. en ik woon in thailand…

vorig jaar heeft de regering een oorlog tegen drugs gevoerd, waarbij 1300 mensen doodgeschoten werden en ca 15.000 in de gevangenissen belanden..

het gebruik van ‘ya baa’ letterlijk vertaald als ‘medicijn gek’ ( metamfitamine ) was danig uit de klauw gelopen ..

nu is alle gebruik van drugs verboden en er staan strenge straffen op ..

psychiatrische inrichtingen zijn hier wel , maar niet in die mate zoals in allochtonie..

groetjes,

willem

• Alkien

Hoi Willem, welkom op het bord.

Mag ik je bij deze vragen hoe men daar met de “psychiatrische patiënt” omgaat ???

Heb jij enig idee hoe men daar zo iemand als zodanig bestempeld etc. ???

En kun jij aangeven waar het verschil zit in de hoedanigheid zoals jij dit aangeeft ???

Stopt men daar verslaafden in een kliniek of bestempeld men deze mensen direkt als psychiatrisch gestoord ???

Want met het verbod op drugs lijkt het mij toe dat de verslaafden niet direkt verdwenen zijn. Deze zullen zich naar alle waarschijnlijkheid schuilhouden, maar toch aan hun drugsbehoefte moeten komen.

Ik ben benieuwd of jij hier iets meer over kunt vertellen.

Groet,

Alkien.

• Hyperactief

Hoi khonkaen, THNX voor je aanvulling en welkom, hoe sta je er zelf tegenover overigens ??? Dus hoe zie jij het drugsbeleid bij jullie en hier ??? Zelf ben ik een groot tegenstander van het gedoogbeleid alhier, maar ben benieuwd hoe jij tegenover jullie aanpak staat alsmede tegen de Nederlandse aanpak aankijkt. En hoe kijk jij tegen psychiatrische drugs aan ??? Groetjes v Hyperactief

• sjakie

Ik wil niet veel zeggen chaos,maar zo te zien heeft dat blowen op jou echt geen positieve invloed gehad,daar ik jou verhaal bijzonder warrig vind en zeer slecht geschreven…………….

• Hyperactief

Ik wil niet veel zeggen chaos,maar zo te zien heeft dat blowen op jou echt geen positieve invloed gehad,daar ik jou verhaal bijzonder warrig vind en zeer slecht geschreven……………. Aldus: sjakie.

Hoi sjakie, wel eens van Dyslexie gehoord : www.dyslexie.nl Dat blowen hier niet positief van invloed op kan zijn, zou kunnen, daar is mij nog weinig over bekend, maar laten we een ieder wel in zijn/ haar waarde laten. Groetjes v Hyperactief