Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

WAARSCHUWING voor BLOWEN !!!

• ukawuka

Beste mensen,

Ik zal eerlijk toegeven, dat ik regelmatig blow met veel plezier. Ik doe het ook alleen als ik verder geen verplichtingen heb. Ik geloof zeker, dat er mensen zijn, die beter niet kunnen blowen, zoals er ook veel mensen zijn, die beter niet kunnen drinken. Kijk maar naar al die vechtpartijen op zaterdagnacht, om even een voorbeeld te noemen.

Ik heb een vorm van autisme en ik merk, dat ik flexibeler ben en minder gepreoccupeerd en slapen gaat geweldig. Ik slik verder geen pillen ofzo en dat wil ik graag zo houden en verder heb ik totaal geen behoefte aan andere drugs.

Mensen zijn verantwoordelijk voor hun eigen leven. Ik blow graag! so what. Laat me lekker! Ik betaal mijn rekeningen, heb hobbies en heb echte goede vrienden, die echt niet allemaal blowen.

Groetjes Ukawuka

• Alkien

Hoi ukawuka,

Natuurlijk is het jou goed recht. Wij horen het wel vaker dat mensen die bv. ADHD of Autisme oid hebben, blowen.

Zolang een ieder maar zichzelf bewust is van de gevaren. Als iemand zich daaraan bewust wil onderwerpen zal ik wel de laatste zijn die er tegenin gaat.

Zelf ben ik een tegenstander van drugs alsmede psychiatrische drugs. Dus dat je geen pillen neemt vind ik alleen maar top.

Er zitten er al genoeg aan die zooi.

Maar ik neem aan dat je de waarschuwingen die Hyper heeft neergezet gelezen hebt, daarna is het jou eigen verantwoording of je daar iets mee wilt doen of niet.

Dat is dus de enigste reden dat Hyper het heeft neergezet, om mensen bewust te maken van de andere kant van het blowen.

Groet,

Alkien.

• Hyperactief

Hoi ukawuka, ik sluit me bij Alkien aan met de topic van 03-04-2006 16:10, ik hoop van harte dat je nooit met de psychiatrie te maken krijgt. Stel je komt zonder werk te zitten, dan kan je in de bijstand komen, krijg jij in de bijstand een psychose en daardoor een gedwonge opname dan ben je die uitkering kwijt waardoor je rekeningen en huisvesting niet meer kunt betalen. De samenleving wordt harder, maak je eigen keuze's zou ik zo zeggen nu het nog kan, als anderen dat over jou gaan doen is het te laat. Mijn zoon heeft tegen beter weten in ook regelmatig van zijn blowtje “genoten”, maar kan zich nu hij in de psychiatrie zit wel voor zijn kop slaan dat die niet beter geluisterd had. Door een onterechte veroordeling welliswaar, maar die drugs werken in alle opzichten tegen hem in de beoordelingen binnen een kliniek……. Groetjes v Hyperactief

• Linda

Ik heb gewoon het idee dat je een bevooroordeeld beeld neerschetst, dat is alles.

• Alkien

Nee Linda, dat is niet bevooroordeeld. Maar dingen van beiden kanten weten en zien. En niet de ogen sluiten voor eentje van hen. Er wordt hier niets goed gepraat of anders. Puur gewaarschuwd.

Een gewaarschuwd mens telt immers voor twee, een ieder die daar niet aan wil moet zelf zijn/ haar neus maar stoten.

Groet,

Alkien.

• Linda

Is dat zo door het hypocriete gedoogbeleid?

Kijk naar Amerika, wat daar gebeurt.

De war on drugs werkt echt niet.

• Linda

Is dat zo door het hypocriete gedoogbeleid?

Zorgt dat voor meer drugsgebruik? Heb je daar misschien artikels van?

Uit het ene volgt niet automatisch het ander.

De war on drugs werkt beter?

• Linda

Hoe groot is die kans dan?

• Linda

Daar ben ik helemaal voor. Dat is een goed iets.

Maar waarom wordt de andere kant dan niet benoemd.

De toonzetting daar struikel ik een beetje over.

• Hyperactief

Hoe groot is die kans dan? Aldus: Linda.

Welke kans ??? ff iets meer duidelijkheid Linda. Groetjes v Hyperactief