Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Medicatie gerelateerd geweld/ suïcide !!!

• Ellen XL

Hahahah! :D:D Ja dat je steeds de pads vergeet of hem goed dicht te doen en dan op doorspoelen maar klikt! :D:D

Groetjes van Ellen

• Ellen XL

Hoi Hyper,

Dat begrijp ik helemaal!

Ik heb vergelijkbare ervaringen en samen kom je er beter en sneller uit.

Bovendien ben ik ook geïnteresseerd in anderen en wat je eerder over jouw zoon (gemaild hebt) ben ik nog lang niet vergeten.

Groetjes Ellen

• Hyperactief A-P

:D:D:D

• Hyperactief A-P

Precies Ellen XL, en dan kan je nog niet eens het hele verhaal erachter hoe het in zijn werk gegaan is, maar dat soort dingen deel ik dus met niemand op internet, daar mensen daar alleen een echt oordeel over kunnen vellen als ze het hele dossier kennen, en dat vindt ik i.v.m. de privacy net weer ff te ver gaan. Groetjes v Hyperactief:)

• Ellen XL

Nee maar dat vind ik ook logisch hoor Hyper!

Hadden we niet al eens opgemerkt dat we niets meer kwijt wilden op internet als dat we kwijt wilden? Anders bij deze dan :D:D

Een goede nacht nog… tenminste als je niet al in je mandje ligt :)

Groetjes van Ellen;)

• Hyperactief A-P

Precies Ellen XL, en in mijn mandje lag ik bijna, ik wilde net de uitknop indrukken toen jij binnen rolde.;) Groetjes v Hyperactief die nu echt gaat :Z:Z:Z Oftewel trusten.:)