Dat snap ik niet helemaal, ik moet jullie niet de schuld geven van de boodschap die jullie brengen. Als ik jullie de schuld zou geven van de boodschap die jullie brengen, zou dat betekenen dat de boodschap slecht is, maar dat vind ik maar ten dele waar.
Er zit zeker een kern van waarheid in de boodschap van een ander, die jullie brengen. Het is alleen niet jullie boodschap, jullie dragen het alleen maar uit. Aldus: Aliby.
Nog ff als aanvulling op mijn topic van net Aliby, niemand kan ons (dus ik spreek ff voor Alkien mee) een boodschap uit laten dragen waar we niet achter staan c.q. zelf niet gecontroleerd hebben. Zoals jij weet zijn we al vele jaren op dit gebied (jeugdzorg/ psychiatrie) actief, zelfs al ver voor internet. Voor ik meen 3 jaar terug, kwamen wij bij toeval gelijkgezinde mensen van het NCRM tegen, vanaf dat moment is deze samenwerking alleen maar inniger geworden. Maar dat kon alleen doordat we op het moment van kennismaking al heel veel over deze materie wisten. Ook daarna en nu nog steeds spitten wij veel lectuur en onderzoeksrapporten door om niet blind te varen op anderen. Maar ik heb nog nooit in materiaal van hun dingen kunnen ontdekken die niet kloppen, sterker nog, kwam onlangs literatuur met een onderzoek van een hoogleraar uit Duitsland tegen die hun nog niet konden en nog niet hadden, en ik heb alleen nog maar aanvullingen kunnen vinden die hun onderzoeken verder ondersteunen…
Het is puur en alleen maar de manier waarop jullie die uitdragen waar ik niet achter sta. Ik ben niet helemaal overtuigd van de integriteit van de “boodschappers”, daarom is het voor mij moeilijk om de “boodschappers” als autenthiek te beschouwen. Aldus: Aliby.
Daar kun je alleen achter komen door de boodschap zelf te onderzoeken, als jij aan kan geven waar je van de gebrachte boodschap twijfels bij heb, dan kan ik je opheldering geven. Politieke boodschappers worden in Nederland in algemenere zin wantrouwt, terwijl ook daar rechtvaardige integere mensen onder zitten. Bij artsen is dat net zo, toch worden die over het algemeen meer vertrouwd dan politici, maar ook dat blijven mensen waaronder ethische en onetische. Groetjes v Hyperactief