Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

gepke de leef

• Gepke de Lee

Ik ben na 24 jaar uit de woning gezet omdat ik door politiegeweld na 34 werk jaren waarvan laatste 20 jaar eigen bedrijf arbeidsongeschikt was geraakt.

WAZ Wet arbeidsongeschiktheid zelfstandigen was niet genoeg om verder huur te betalen. Vroeg dus voor het eerst huursubsidie aan bijB&W Haarlemmermeer.

Maar die zeiden U bent erfgenamen van een aanzienlijke geldsom dus u krijgt niets. Als hoofderfgename kreeg ik geen inzage in nalatenschap die was verduisterd door bejaardeverzorgster van de zelfde instelling waar mijn vader onder verdachte omstandigheden was overleden.Ik deed met advocate aangifte bij politie maar die heeft tot opheden nog geen tijd gehad om die door te sturen naar rechtbank. Ik raakte dus dakloos omdat mij huursubsidie werd geweigerd waar ik wel recht op had en zo stond ik dus op straat en als ik bedorven melk koop ga ik hem ook niet terug brengen bij doe groenteboer. De politie moet mijn aangifte doorsturen naar rechtban of seponeren zodat ik art 12 procedure kan opstarten want ik ben getuige en heb de bewijzen van verduistering etc. ben dus bij de politie voor de deur gaan zitten met de mededeling dat ik wachtte op behandeling van aangiftes.

Nu 27 juni 2012 ik ben nog steeds dakloos en door constant beslag op WAZ ivm boete's voor dakloos etc z niet in staat woonruimte te huren.

dakloos 4 september 2008 tot heden. En de psyche-haters hebben mij in 2008 en 2009 15 min bij tent gesproken en diagnose op gemaakt op wat politie hun over mij vertelde dus niet zo als wettelijk verplicht opmaken uit eigen waarneming. Tot in de rechtszaal kon ik bewijzen dat psyche-haters over mij gelogen hadden en rechter wees RM aanvraag af. Maar het kruis van de psychiatrie hangt boven mij wat de leugens staan nog wel steeds in politiedossier en rechters zeggen elke keer weer de politie moet iets doen met uw gedaan aangiftes maar dat doen ze dus niet.

Ook rechercheur XXXXXXX had aan rechter XXXXXXX nov 2008 belooft mijn aangiftes door te sturen naar rechtbank.

Maar alles staat met documenten op internet tot diagnoe aan toe.

Zie ook dat politie ook diagnose gebruikt van hun politie psycholoog die ondertussen vast zit voor zeer schadelijke zaken en ook geen psychologie is zoals politie aan rechter

XXXXXXX meedeelde

2e Wijziging van Het Beheer, bleek nog een naam in te staan.

• Antipsychiatrie

Beste Gepke de Leef, ik heb in de posting hierboven twee namen onherkenbaar gemaakt. Het is tegen de regels om namen van personen te noemen, dat mag alleen als er in de media in zo'n zaak de personen in kwestie volledig genoemt worden. Met Vriendelijke Groet van Het Beheer.

• Gepke de Lee

Gewoon onder ggz op: www.gepkedeleef.eu En let vooral op de laatste zinnen van P. S., misbruik maken van de BOPZ regeling!

Heb later bij P. H. zijn zee luxe villa in Overveen (midden in de winter want ik leef dan om de hoek bij hem in de duinen ivm vorst mag ik niet zichtbaar op straat liggen.

Vroeg hem waarom hij gelogen had bij rechter XXXX bij RM aanvraag, hij: euh wist niet dat jij zo'n moeilijk geval was. Normaal wordt iedere RM door rechter toegewezen, zeg maar appeltje eitje.

Toen ik hem mededeelde dat ik aangifte tegen hem had gedaan ivm met liegen tegen rechter was zijn antwoord euh ik ben nu met vervroegd pensioen en adviseer alleen nog mijn vrouw

in haar praktijk in Overveen jaja die weer klantjes krijgt via de GGZ. Dat alles bespreken ze ze als ze dat noemen netwerken ze in VIP box van voetbal stadion a 125 duizend enkel de huur van die ruimte.

Voor de goede orde nogmaals voor ik in deze ellende kwam gewoon werkzaam leven gehad, laatste 20 jaar als zelfstandige en deze 34 jaar ook gemiddeld plus 60 uur per week gedraaid.

Ook hier namen onherkenbaar gemaakt, uw verhaal mag u best doen, maar zonder namen graag, dank u. Met Vriendelijke Groet van Het Beheer.

• Gepke de Lee

Wat mij het meest dwars zit is dat de huidige psyche-haters net zo bezig zijn als in 40/45. Mensen die geen strafbare delicten hebben begaan komen dus niet voor de rechter omdat er niets te veroordelen valt. En de politie/OM waar ik een probleem mee heb geeft diagnose over mij aan psyche-hater die dat klakkeloos voor waarheid aanneemt, heb het dan niet eens over het wettelijk vast gestelde dat psyche-hater op eigen bevinding diagnose moet vellen. Dus nog steeds psyche-hater op de stoel van de rechter.

Dat de aangevraagde RM's niet(nog niet) zijn toegewezen is omdat ik in de publiciteit sta. En nee ben niet media geil maar besef me dat dat me wel in leven houdt. Want vragen stellen daar houden politie/OM en GGz niet van. En nogmaals na laatste detentie weer op valse bewijsbare aangiftes was daar XXXXXXX van XXXXX/GGz had die dag vrijgelaten moeten worden maar hij kwam onder bevel van politie 3e de RM aanvragen. Die ging op het laatste moment niet door omdat ik fysiek in zo'n slechte staat was door ondervoeding en uitdroging en geen beweging 4.5 maand dat ze me met OV kaartje voor 1 uur reizen buiten de poort zetten. en buiten ving de jacht opnieuw aan.

Stalin: wie niet voor mij is is tegen mij en dus gek. En wie gek is moet worden opgesloten.

Wederom een naam onherkenbaar (ook in 2e wijziging) gemaakt, en een dubbel bericht verwijderd. Met Vriendelijke Groet van Het Beheer.

• Gepke de Lee

En wat mij ook veel zorgen baart is de haat die in mij is gegroeid. Nu heb ik nog steeds mensen om mij heen die mij steunen,die er ook voor zorgen dat die haat in mij geen kans krijgt om

uit te zaaien. Maar vele die op straat komen na GGz/justitie weten niet om te gaan met die haat en dat brengt hen vroeg of laat in de longstay of tussen de 6 planken. En dat vindt ik een heel erge gedachte. Geloof mij je kan mij gerust ervaringsdeskundige noemen op dat vlak, leef al sinds 2008 een dakloos bestaan en maak heel wat mee tussen de andere plus 60.000 daklozen in Nederland. En als ze nog niet verward zijn dan worden ze dat wel door het van kassie naar muur belijdt van de hulpverlening en opjaag belijdt door politie/OM.De woeker rente van deurwaarders.

• Hyperactief A-P

Even kort samengevat op alle posts van Gepke, ik snap uw gevoel over de rechteloosheid van de psychiatrie helemaal, alsmede de opgebouwde woede c.q. haat gevoelens. Toch ben ik van mening dat het volgens de democratische regels aan de orde stellen van misstanden op de lange termijn meer vruchten afwerpen, dan woede of haat. Als emoties zijn ze geheel begrijpelijk, maar de psychiatrie zit juist zo in elkaar om deze emoties te gebruiken of beter gezegt misbruiken om hun gelijk te halen. Dat is niet alleen jammer, maar ook uitermate ongezond voor mensen om chronisch in zo'n emotie te leven. Dat wilde ik nog even meegeven. Groetjes v Hyperactief A-P.

• Gepke de Lee

Ja dat is mij bekent. Maar ik kan er ook niets aan doen dat haat in mij is gegroeid door oa. in iso ggz door politie honden aangevallen en met fysiek geweld plat gespoten was dag 1 ochtend dag drie op straat gegooid.Naakt met zak over hoofd en handboeien op de rug worden rondgereden in politie busje.keer op keer dagen geen voeding of vocht.Keer op keer ten onrechte middels valse aangiftes vast. Als dakloze al 4 jaar in winter tijd door politie bestolen worden van spullen waarmee ik de koude nachten mee moet overleven, haal dan kranten bij station en politie komt dan s'nacht lachend vragen of ik het niet koud heb zonder slaapzakken en dekzeilen later wel weer steeds schade vergoeding maar daar heb ik nooit wat van gekocht maar weggeschonken van bloedgeld kan ik geen leuke dingen doen of kopen.

Van sportvrouw na wrak dat over datum oogt.liegende: politie/OM,psyche-haters,bruut vaginaal onderzoek wat voor de wet onder verkrachting valt en die zelfde verkrachter mag wel aangifte tegen mij doen laster smaad en schade vergoeding van 200 euro toegewezen krijgen als hij meter bij mij vandaan zit in rechtszaal met hand op zijn dienstwapen. met mijn aangifte tegen hem is niets gedaan. Geestelijk ben ik nog bij vandaar dat ik nu hoog spel meedoe om de anderen die nog in detentie ggz zitten bij te staan. Heb geen doodswens,wil nog veel leuke dingende als de tijd daar is. Maar ga mijn recht op recht niet opgeven omdat ze mij blijven martelen. Bizar wordt er geestelijk steeds sterker van omdat ik zo nog wat kan doen voor de samenleving.. het naar buiten brengen van de echte situatie binnen ggz en justitie in Nederland. anderen haken af omdat ze gezinnen hebben. Ik heb vrienden en die steunen mij wetende dat ik vandaag of morgen

volgens politie/Om en Ggz opeens bezweken kan zijn door hart falen. Maar mijn organen ook hart zijn ook nog in topconditie heb om de 6 mnd controle. Tis de huls en de carrosserie die niet meer door de APK komen, nogmaals de motor loopt nog prima.

• Hyperactief A-P

Ik wens je veel sterkte in je strijd Gepke, en hoop dat het zieke invaliderende systeem vervangen wordt voor een systeem waar menselijkheid voorop staat. Daar ga ik voor. Groetjes v Hyperactief A-P.

• Gepke de Lee

Invalide zijn is een gebrek door overmacht. Dit systeem waarin in wij nu de slaven zijn is bewust ziek enkel om eigen gewin en machtsmisbruik en zelfvernietiging.

Ben ouwe doos, maar wil nog wel wat langer leven. En wil ook wat te leven achterlaten voor de volgende generatie. Ik heb het goed gehad dus dat gun/wens ik de volgende generatie ook.

De wereld is van iedereen en iedereen is van de wereld en niet van dat ene% inteelt gestoorde familie bedrijf van ,psyche-hater,politici,rechters en politie/OM

• &&&

ja, ik vind wel dat je dat terecht opmerkt gepke. de haat die gezaaid wordt bij vele mensen, als direct gevolg van de autoritaire en sm-'relaties' van medewerkers tegen clienten.