Ik ben na 24 jaar uit de woning gezet omdat ik door politiegeweld na 34 werk jaren waarvan laatste 20 jaar eigen bedrijf arbeidsongeschikt was geraakt.
WAZ Wet arbeidsongeschiktheid zelfstandigen was niet genoeg om verder huur te betalen. Vroeg dus voor het eerst huursubsidie aan bijB&W Haarlemmermeer.
Maar die zeiden U bent erfgenamen van een aanzienlijke geldsom dus u krijgt niets. Als hoofderfgename kreeg ik geen inzage in nalatenschap die was verduisterd door bejaardeverzorgster van de zelfde instelling waar mijn vader onder verdachte omstandigheden was overleden.Ik deed met advocate aangifte bij politie maar die heeft tot opheden nog geen tijd gehad om die door te sturen naar rechtbank. Ik raakte dus dakloos omdat mij huursubsidie werd geweigerd waar ik wel recht op had en zo stond ik dus op straat en als ik bedorven melk koop ga ik hem ook niet terug brengen bij doe groenteboer. De politie moet mijn aangifte doorsturen naar rechtban of seponeren zodat ik art 12 procedure kan opstarten want ik ben getuige en heb de bewijzen van verduistering etc. ben dus bij de politie voor de deur gaan zitten met de mededeling dat ik wachtte op behandeling van aangiftes.
Nu 27 juni 2012 ik ben nog steeds dakloos en door constant beslag op WAZ ivm boete's voor dakloos etc z niet in staat woonruimte te huren.
dakloos 4 september 2008 tot heden. En de psyche-haters hebben mij in 2008 en 2009 15 min bij tent gesproken en diagnose op gemaakt op wat politie hun over mij vertelde dus niet zo als wettelijk verplicht opmaken uit eigen waarneming. Tot in de rechtszaal kon ik bewijzen dat psyche-haters over mij gelogen hadden en rechter wees RM aanvraag af. Maar het kruis van de psychiatrie hangt boven mij wat de leugens staan nog wel steeds in politiedossier en rechters zeggen elke keer weer de politie moet iets doen met uw gedaan aangiftes maar dat doen ze dus niet.
Ook rechercheur XXXXXXX had aan rechter XXXXXXX nov 2008 belooft mijn aangiftes door te sturen naar rechtbank.
Maar alles staat met documenten op internet tot diagnoe aan toe.
Zie ook dat politie ook diagnose gebruikt van hun politie psycholoog die ondertussen vast zit voor zeer schadelijke zaken en ook geen psychologie is zoals politie aan rechter
XXXXXXX meedeelde
2e Wijziging van Het Beheer, bleek nog een naam in te staan.