Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

gepke de leef

• &&&

de arrogantie dan ook he

http://www.gepkedeleef.eu/?p=68#more-68

zo'n rechter stelt het uit om een machtiging te geven en vraagt in de uitleg daarover om meer informatie van de door psychiater 1 genoemde collega.

waarop dus de arrogantie van de psychiatrie de kop op steekt en zo'n figuur, toch stug zelf antwoord gaat geven en gewoon maar even roept dat zn collega nu net ‘in een tunnel rijd’…

oftewel de rechter wordt gewoon door de psychiater op een zijspoor gezet, alsof het een dombo is, die wel afgescheept kan worden.

• Gepke de Lee

psychiatrie-rechtelijkemacht-advocatuur-politie-OM-politiek: = 1 groot familie bedrijf middels inteelt om zo aan de macht te blijven. Niet enkel mijn menig maar lachen wetenschappelijk bewezen!

Het grootste bewijs daarover kun je vinden in de meest recente boeken over wat er echt is gebeurd tijdens WOII. En nog steeds gaande is, maar de schapen willen niet wakker worden.

• Gepke de Lee

Geacht beheer, Ik kan foto's en privé gegevens aan u toe doen komen om nog meer te bewijzen.

Groet Gepke de Leef

• Gepke de Lee

Ik ben al sinds 2007 op zoek naar wat er met mijn Familie is gebeurd tijdens WOII. Maar alle dossiers zitten ivm met staatsgeheim potdicht. Enkel uitschrijvingen door toenmalig B&W dat deze personen niet meer staan ingeschreven als ingezetenen maar net zoals ik sinds 2009: vermist wonende in het buitenland.

En dan woon ik nota bende voor de deur van een groot georganiseerde opsporingen organisatie politie Hoofddorp!

• Gepke de Lee

Ze de autoriteiten zaaien continu haat, mijn mening bewust om chaos te creëren want alleen onder die omstandigheden kunnen ze blijven heersen.

Omdat menig schaap denkt dat het wel over zal waaien en niet zo'n vaart zal lopen. Maar dat dachten ze in 1939 ook.

• Hyperactief A-P

Enkel uitschrijvingen door toenmalig B&W dat deze personen niet meer staan ingeschreven als ingezetenen maar net zoals ik sinds 2009: vermist wonende in het buitenland.

En dan woon ik nota bende voor de deur van een groot georganiseerde opsporingen organisatie politie Hoofddorp! Aldus: Gepke de Lee 02/07/2012 00:02

Ja als het niet zo triest was, dan zou ik er om kunnen lachen Gepke, bizar. Groetjes v Hyperactief A-P.

• Gepke de Lee

Gaat erom of we er nu wel wat tegen gaan doen… ik het belang van de volgende generatie of dat we ze weer over ons heen laten walsen.(Auschwitz-Sobibor)

Ik heb geen hoop meer dat deze Nederlandse schapen wakker gaan worden.

Voor de goede orde, ik verblijf om gezondheidsredenen momenteel even buiten Europa nadat ik op 11 april 2012 meer dood als levend na 4.5 maanden onterecht in detentie

PI Amsterdam werd uitgegooid onder toeziend oog van Arkin GGz om me zo weer van straat te halen en in longstay te plaatsen zonder dat ik mij ook maar schuldig heb gemaakt aan delict.

• Gepke de Lee

Dat bedoel je waarschijnlijk ook met open zetten RM's. Als ze mensen van de straat uit zicht willen hebben lukt ze dat ook anno 2012 zoals het ze ook in 40/45 lukte.

google ook eens op Hall Oostenrijk.

• &&&

dat moet verschrikkelijk zijn gepke. het is ten slotte jouw familie en niet die van de staat. het is absoluut onbegrijpelijk welk recht op die manier gediend wordt

• &&&

ja :(