oke gepke, ik doe me echt even heel naief en blond voor, maar waar heb jij het over als je zegt: ‘natuurlijke doodsoorzaken regelen voor OM/politie’?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nlGepke de Lee Schreef:
——————————————————-
> Geacht beheer, Ik kan foto's en privé gegevens
> aan u toe doen komen om nog meer te bewijzen.
>
> Groet Gepke de Leef
Beste Gepke, dat is niet nodig, er zijn hier zat bewezen zaken de revue gepasseerd, maar daar is dit forum niet voor. Persoonlijke zaken daar kan men een internetsite of een weblog over beginnen. Willen mensen die op de antipsychiatrie linken verzamelpagina gepubliceerd hebben, dan kunnen ze onderaan die pagina bij de hoofdbeheerder een verzoek indienen. Die beoordeeld dan wat wel en wat niet gepubliceerd wordt. Hier op dit forum hebben wij ons gewoon aan de wettelijke regels te houden. En dat is o.a. geen namen van personen etc. noemen wat niet met naam en toenaam in de media is geweest. Er is genoeg ruimte gegeven om het ongedane onrecht alhier te verwoorden. De regels staan bovenaan deze pagina in het bericht welkom, voor de rest is er over deze regels geen discussie mogelijk. De regels zijn duidelijk, dus gaarne niet meer op dit bericht reageren, anders zal ik deze discussie moeten sluiten, maar ter info aannemen, bedankt. Met Vriendelijke Groet van Het Beheer.
Het is publiek geheim dat vele natuurlijke sterfgevallen in politiecellen niet natuurlijk zijn. En politie/OM komt er dan vanaf met dat ze het al zo zwaar hebben en ff zichzelf vergaten
toen ze een geboeid iemand naar de andere wereld schopte.
Ik hoorde al van deze situaties rond 1975. En anno 2012 kan ik je melden ook ik ben echt blond en naïef maar wat ik zeg is waar, temeer ik zelf ook regelmatig de dood in ogen heb gekeken
binnen politie/OM GGZ cellen en ze lachen om je als je ligt te stuip trekken gevolg van Tia's,ze rijden je rond in politiebusje:naakt,zak over hoofd en handboeien etc staat allemaal al online
Ja en dat de zaak www.TomOldenbroek, ben me nu al weken aant in lezen en kan tot geen andere conclusie komen daar er hier een moord wordt afgedekt en ja zo kom ik dus
op de dokter regelt wat voor politie en zo regelt de politie weer wat voor de dokter.
Maar dat is al heel lang zo. Je Nederland NV best een familie bedrijf kan noemen op politiek-politie/OM,rechtelijke macht en advocatuur en natuurlijke dokters en psyche-haters al generaties lang de zelfde namen dus stokjes wissel.
Volgens mij lees je niet goed Gepke, er stond ten eerste geen discussie over de gehanteerde regels voeren. En ten tweede heb je wel degelijk de kans je verhaal te doen, zij het binnen de wettelijke kaders. En diepgaand op privé situaties ingaan waarbij je wilt kijken hoe ver je kunt gaan door namen te noemen e.d., zal je via een eigen site moeten doen. Dit soort forums zit een contract met bepaalde regels aan verbonden, worden die geschonden dan is het contractbreuk, zo simpel is het. Ik hoop dat je nu begrijpt dat het geen onwil is, maar gewoon een kwestie van binnen de wettelijke kaders blijven. Groetjes v Hyperactief A-P.
politie/OM houden de aangiftes tegen psyche-haters ook al onder de deksel van de beerput. Schrijf je naar Den Haag dan gaan ze niet in op individuele gevallen, waar ze der gek genoeg duizenden per jaar van krijgen maar bundelen kunnen ze die niet!
Het gaat niet om mijn persoon maar om de mensen die nog binnen zitten in isoleercellen en die te maken hebben met nog steeds dezelfde psyche-haters waar ik slachtoffer van ben geweest.
Naakt in de isoleer,naakt met zak over je hoofd en handboeien op de rug worden rond gereden in politiebusje noem ik geen privé situaties meer hoor!
De psyche-hater hebben ook schijt aan de wettelijke kaders en de rechten van de mens hoor!
Vanwaar dan de naam anti psychiatrie?
Je valt in herhaling Gepke, en wat je schrijft is begrepen, en je doelgroep nobel. Maar voor de laatste keer, dit forum staat niet boven de wet. En als je dat niet begrijpt, dan houd het gewoon op. Ik ga er verder ook geen onnodige energie meer insteken, je heb je net als ieder ander aan de regels te houden, punt! Groetjes v Hyperactief A-P.
quote:
naakt met zak over je hoofd en handboeien op de rug worden rond gereden in politiebusje noem ik geen privé situaties meer hoor!
unquote.
je bedoelt dat je dat meer een maatschappelijk, of politiek issue vind?
weet je wat het is gepke, je bent hier op het antipsychiatrie forum.
hoe zeer OM en psychiatrie elkaar de handen ook wassen, maar dit is in wezen enkel het antipsychiatrie forum.
op het moment dat je schrijft: ik werd door de psychiatrie naakt in een busje gezet en met een zak over mijn hoofd rondgereden, heb je voor dit forum een wezenlijk andere situatie.
toch blijft, dat het hier geen lotgenotenforum is, in die zin, dat iedereen hier zijn persoonlijke map kan komen vullen met zijn levensverhaal.
waarmee ik me wel afvraag of er een lotgenoten forum bestaat waar je met je kritiek op de psychiatrie terecht kunt….
ik geloof niet dat ik het eigenlijk ken. anders dan dit forum.
het is als gevolg daarvan dan ook echt niet onbegrijpelijk dat iemand hier zijn persoonlijke verhaal doet. zeker niet. en je bent in dat opzicht net zo goed als andere afgekeerden van de psychiatrie, welkom hier. en in het bijzonder met je kritiek op de psychiatrie, in beeld gebracht met je eigen psychiatrie ervaringen en op andere manieren.
je haat jegens alles zit heel diep, dat heb ik wel begrepen.
zo zeer zelfs dat ik de indruk heb dat het je verhindert om een ‘normaal’ ‘nederlands’ leven te leiden. want nog altijd snap ik niet waarom je in een tent voor het politiebureau moet leven?? is dat net als occupy dan?
ik snap dat je op die manier eigenlijk alle dagen aandacht wilt vragen voor je situatie. voor het feit dat je zo ontegenzeggelijk slecht behandeld bent geworden door deze overheid. op welke manier zouden zij dat goed kunnen maken bij jou, is de eerste vraag die in mij opkomt. maar in dat opzicht verschil ik wezenlijk van alle andere mensen in nederland, denk ik, iedereen zal er een speerpunt van maken om jou geen gelijk te geven en jou op geen enkel punt tegemoet te komen. en dat is niet bepaald vredelievend te noemen.
en zo'n speerpunt maken ze er dan m.i. van, al was het alleen maar omdat de mensen met wie je nu allemaal van doen hebt, jou niet gekend hebben voor dit alles en zij nu alleen maar een halve hele vechtjas ontmoeten ;-)
en wat betreft de bureaucratie bij de overheid met ‘regels zijn regels’. dat is iets waar ik zelf vaak genoeg tegen aan loop. ik vind het dan ook niet kunnen. de natuur is niet rechtlijnig en wij mensen zijn nu eenmaal nog altijd ook natuur en niets meer of minder dan dat. ‘regels zijn regels’ bam, weer met je kop tegen die glazen muur. ‘dat zijn nu eenmaal de regels’. bam weer met je kop tegen dat glazen plafond. ‘zo hebben wij dat nu eenmaal in dit land afgesproken met elkaar’. bam. weer ….
het is een koud en kil excuus voor medemensen om verder niet stil te hoeven gaan staan, laat staan geweten te ontwikkelen voor hun eigen soort.
mensen zijn volkomen ondergeschikt aan de staat.
dat zie je ook aan johan oldekamp die niet voor niets zijn burger service nummer heeft laten registereren als zijnde zijn bezit en dat van niemand anders. omdat zoals de wet het nu zegt, dat nummer van de staat is en als gevolg daarvan ‘schijnen’ wij mensen ook eigendom van de staat te zijn.
jij zou instantie's achter je moeten kunnen krijgen. aan wie je uitlegt om wat voor documenten het gaat met wat voor informatie daarin die om wat voor reden belangrijk is.
neem zo iemand als levy en de laatste nazi's. ik denk dat hij diep van binnen net zo bom vol emotie's zit als jij. maar hij heeft het wel voor elkaar gekregen dat er een televisieprogramma van is gekomen.
kijk zo ongeveer als deze man ook:
http://boekbesprekingentweedewereldoorlog.wordpress.com/recensies/de-bezetting/de-oranjes/de-paardenfluisteraar-van-oranje-jan-s-maiburg/
die heeft ook allerhande documenten boven water moeten zien te krijgen
maar denk er ook over na, hoe je verder wilt leven als dat niet gaat lukken allemaal, gladweg omdat een overheid zo gevoelig is als ijzer en alleen zichzelf streelt en jou ronduit minacht in je zoektocht.
in dat opzicht denk ik ook aan de dwaze moeders… en hun zoektochten..
m.a.w. ben je de enige die dit lot beschoren is?
of kun jij je ‘bundelen’ als het ware met andere mensen en op die manier maatschappelijke aandacht vragen voor dit euvel.
en waar put je kracht uit, om zelf niet net zo kil en koud te worden als zij?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?