Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

gepke de leef

• &&&

meer dan genoeg gepke…

ik kan me al niet meer voorstellen dat dit nederland bij daglicht is…

klinkt meer als de mexicanse grens en die zou zo ver weg zijn, maar blijkt voor de zoveelste keer heeeeel dichtbij huis te zijn

• Gepke de Lee

Mexico zou toch beslist als voorbeeld voor toekomstig/heden Nederland genoemd kunnen worden inzake politie/OM protocol met invoer vanuit Afghanistan dan!

• &&&

trusten gepke

beterschap met die kaak

• &&&

trusten hyper

t is al laat nietwaar?

• Gepke de Lee

Thanks, want mijn kaken moeten van elkaar kunnen blijven gaan. heb niet altijd de luxe van internet>

• Hyperactief A-P

Het is al laat &&&, maar ook jij zit nu al te ver in het traject en snapt niet wat ik bedoel. Ik heb het nog VOOR de psychiater in beeld kwam. Dus de politie of een andere instantie die de politie inschakeld snappen iets niet, strafrechterlijk kan de politie niets en willen van zo'n zaak af, en de GGZ misbruikt die situatie als afvalputje van de samenleving door mensen rechteloos op te sluiten met een etiketje. Daarna komt de opeenstapeling van ellende die Gepke in haar posting aangaf. Zo duidelijker? Groetjes v Hyperactief A-P.

Wijziging betreft: Een letter m in de koptekst, en een hoofdletter in de tekst toegevoegd.

• &&&

ja absoluut. ja absoluut.

zo gaat dat ja. zonder meer. klip en klaar. bright sky hiero!

het afvoerputje ja. grote wasjes kleine wasjes doe ze door de psychiatrie. laat maar lekker draaien.

alleen komt alles er verkleurd, en gekrompen uit.

aaaa kniesoor die daar op let.

het is toch schooooon

• Gepke de Lee

Ja schoon niet brandschoon opgeleverd, maar na ECT geheugen schoon/leeg . En politie/OM probleem opgelost.

• &&&

trushka en haar vermoorde zoon…

dat gaat hier om begrijp ik?

http://www.tomoldenbroek.nl/

• Gepke de Lee

Yep de zaak van www.tomoldenbroek.nl Een moeder die haar zoon heeft verloren onder verdachte omstandigheden.Maar politie/OM houden deze zaak ook onder de deksel van beerput Nederland. Mogelijk dat hierbij een arts is betrokken die wel eens natuurlijke doodsoorzaken voor politie/OM heeft geregeld en zo maar eens als verdachte wordt beschermd door dat zelfde politie/OM. Het bekende ons dekt ons afdek cultuurtje van Nederland.