Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

WAARSCHUWING voor BLOWEN !!!

• sjakie

Jazeker,ik heb zelf dyslexie!Juist daarom lijkt het mij(als je het zelf weet)dat je er extra alert op moet zijn zo goed mogelijk het neer te zetten.Elke sul kan over een moeilijk woord nadenken,nadenken hoe het ook alweer gespeld moet worden.

Het smoesje ‘dyslexie ’ vind ik algauw gemaakt .Ook bestaat er zoiets als spellingcontrole's tegenwoordig!Gewoon even de moeite nemen om het voor een ander ook leesbaar te maken is niet teveel gevraagd.

Dan nog iets:ik weet uit onderzoek dat veel patienten met psychische klachten onbewust aan zelfmedicatie doen door middel van blowen.Men wordt er immers rustiger van,voor diegene bevestigd het dat het werkt.Alleen…….degene zal nooit of te nimmer afkomen van zijn psychose,omdat het niet het medicijn is om eraf te komen al lijkt het voor hun wel zo.Nee,blowen is zeer slecht,ja,het tast je aan,het vertraagd alles………….Ik heb nog nooit iemand ontmoet die lekker pittig is in antwoorden of doen en laten na veel te hebben geblowd!!!

• Chaosx1

Then eerste Sjakie als je zelf dyslexties zou zijn had je dat van mij meteen herkend en wat betreft elke zul kan een moelijk woord neer zetten is het zo dat juist zoms mensen met dyslexie dat weer beter kunnen dan een andere het komt voor in mindere mate en ergere mate ook word er inderdaat tegen woordig veel kinderen dyslexie verklaart omdat ouders een verklaring zoeken omdat hun kind niet zo goed kan leren en word het daar mee als ecuses gebruikt maar dit is zelden

verder heb ik @!#$ aan de regels hoe het schrijven volgens de regels moet als het maar the volgen is omdat het systeem van taal niet door mensen is bedacht met dyslexie het is bij voorbaat dicrimanerend systeem voor ons zou bij voorbeeld het egiptiese vorm beter zijn geweest of chienese tekens

of het modern Nederlands wat helaas voor veel mensen nooit is door gevoert Then twede ik blow al jaren niet meer

en bijna alle wetenschappers zijn er over eens dat blowen geen awijkende hersen vuncie agterlaten enzovoort dit in tegen steling van drank en hoe benaal zommige onder zoeken zijn blijkt bij voorbeeld dat roken vogens zommige onder zoeken de antipsychotica werking versterkt en stoffen zo als dopamine af breekt dit weer in tegensteling van weer andere onder zoeken en nog nooit iemand tegen gekomen die pittige antwoorden heeft die stoond is betekend vaarschijndelijk dat je gewoon niet eens met die gene was

in de teit dat ik nog blowde werkte ik door heel Nederland zware lichamelijke arbijt daarna sporte ik zeer erg veel en had een zeer sochaal leven en ging geen dischusie uit de weg en traag werd ik er zeker niet van al sullen die er zijn die dat worden en dan nog wat ik ijs ook niet dat iemand zo als ik goed vannatuure zo goed kan schilderen en tekenen als ik en als iemand zegt maar ik heb het talent er niet voor om dan the zeggen het komt gewoon omdat je best niet genoeg voor doet iedere zul kan toch zien hoe een mens er uit ziet en om vervolgens the ijzen dat je dat prechies kan na schilderen zonder oplijding zo als ik en dat geld voor veel dingen Groeten Chaosx1

• Hyperactief

Hoi sjakie, sommige dingen deel ik met je en sommige dingen niet. Wat ik niet met je deel is de draak steken met dyslexie, daar je dan alles en iedereen over één kam scheert, ik denk dat sommige problemen ook te maken hebben met de éénheidsworst van onderwijs, waardoor er geen onderwijs op maat voor de individu meer is. Zie voor de rest zo Netwerk, of vannacht in de herhaling. Groetjes v Hyperactief

220 Teletekst ma 20 mrt

*******************************NED.1

20.30-21.05 uur NETWERK

00.35-06.40 uur HERHALING NETWERK

Reportage over dyslexie.Vroeger werden

mensen met dyslexie als dom bestempeld.

Inmiddels is aangetoond dat iets in de

hersenen ervoor zorgt dat mensen met

dyslexie moeite hebben om letters en

klanken te herkennen.Tegenwoordig zijn

er ook behandelingen waarvan bewezen is

dat ze werken.Een probleem voor veel

ouders is dat ze de dure behandelingen

voor hun kinderen zelf moeten betalen.

De verkiezingen van Wit-Rusland,waar de

laatste dictator van Europa,president

Aleksandr Loekasjenko,er voor heeft

gezorgd dat hij herkozen is.

index tv 200 radio 250 NCRV 300

volgende nieuws index tv nu/straks

–> –> –> –> BRON: NOS Tekst !!!

• Sjakie

Ik zou niet weten waar ik ‘de draak’ mee steek.Ik zij zelf al:Ik heb het ook en dan ook nog disalculie!Waar ik heen wil is dat een beetje jezelf trainen echt wel helpt.

Chaos zegt zelf dat zij zeer veel heeft geblowd.Wel veel gesport enz enz.Kijk,het is net zoiets als veel trainen en later niet meer.Je conditie gaat dan ineen keer achteruit.Als je dan ook nog veel blowd kan dat nooit een positief effect hebben.Immers,waarom heeft Chaos dan de problemen die zij nu heeft!Had zij die al eerder dan het blowen,dan had zij er sowieso niet aan moeten beginnen.

• Alkien

Even tussendoor Sjakie. Je hebt het over een ZIJ, waar concludeer jij uit dat dit een Zij betreft ???

Groet,

Alkien.

• Sjakie

Ten eerste eis ik niks,beste.Ik vraag mij alleen af of een beetje zelfstudie niet zou helpen ipv continu alles onderuit halen wat met psychiatrie te maken heeft.Feit blijft dat je schijnbaar nu in deze tijd veel aan te merken hebt maar niet nagaat wat wel gezond voor je kan zijn.Even alles op een rijtje:a,je weet dat roken slecht is maar gaat gewoon door.

b:je verdedigd blowen door te zeggen dat je het zelf veelvuldig hebt gedaan(????)maar ziet geen link naar waarom je het doet en een ander niet.

c:je gelooft van de medici wel dat je paranoide bent maar niet schizofreen?Hoe kom je daar dan op?

Als laatste,ook ik heb dislexy plus discalculie.(en geloof mij,het was zeer erngstig).Ik ben hier enkel en alleen doorheen gekomen door er werkelijk zelf wat aan te doen.Kijken,kijken en kijken.!!!!Ik ga of ging niet mezelf onderdompelen met drank of een blowtje.Misschien zit het hem juist wel daarin.

En ja,ik ken wel degelijk heel veel mensen die blowen of zelfs zwaarverslaafd waren.En ja,deze kunnen uren uitwijden over van alles,maar echt op de aarde zijn ze niet!!!!Dat is jezelf belazeren.

Zie het als tip en vooral niet om wie dan ook aan te vallen.Het kan,echt waar.

• Sjakie

Daar heb je mij……………….dat was maar een gokje…………….

• Sjakie

Oh ja,niet belangrijk,maar ik schilder toevallig ook.;)

• Alkien

Oké…;) Het is een Hij……;)

Groet,

Alkien.

• Just me

Hallo Chaosx1

Wat je schrijft is goed te volgen, en anders moet je een beetje beter je best doen om te begrijpen wat die ander schrijft.

Dat zelfde geldt ook voor mensen die een taal gebruik hebben met zeer dure woorden, hoe vaak moet je dat niet overlezen voor je echt begrepen hebt wat zij bedoelen. En vaak zo ontzettend saai, dat als je geen slaap probleem zou hebben, er zo van in slaap zou vallen.

En taal blijft leuk, ook al heb je last van dyslexie.

Chat wel eens met mijn kinderen, nu laat ik je zeggen deze hebben ook een heel nieuw woordenboek, en lig soms in een deuk, als je bepaalde woorden aan elkaar zou plakken.

En van blowen heb ik totaal geen verstand, mijn kinderen weten daar veel meer van dan ik, kan nog niet eens een sigaretje roken :? zonder ziek te worden.

Maar kon het niet laten toch even te reageren

Just me