Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

WAARSCHUWING voor BLOWEN !!!

• Hyperactief

Dus Hyperachtief ik kan daar mee aanemen dat het niet waar is zo als word beweert dat mensen met ADHD sneller genijgt zijn tot drank misbruik Aldus: Chaosx1.

Hoi Chaosx1, al dat soort onderzoeken moet je met een grote korrel zout nemen, daar deze conclusies pas getrokken kunnen worden als de hele bevolking onderzocht is. Roekeloos rijgedrag wordt ook beweerd, ik met het stempeltje ADHD en nooit medicatie geslikt, heb een klein decennia met de vrachtwagen waarvan dagelijks in Amsterdam gereden zonder ernstige schades, daarom mocht ik veel naar de stad toe en miste daardoor mooie buitenritten. Ook met de luxe wagen heb ik de maximale no-claim, dus weg met die hokjesgeest die niets over individuen zegt. Zelfmoord en andere enge ziektes kun je van veel zaken krijgen, het lijkt erop dat je continue wat zoekt om je eigen gedrag goed te praten. Begrijp me niet verkeerd, maar het zal mij een worst wezen wat anderen doen, een gewaarschuwd mens telt voor twee, en de billen branden is dan gewoon op de blaren zitten…… Groetjes v Hyperactief

• Chaosx1

Wel Hyperachtief je begon zelf over een biertje dat men dan zo blij mag zijn dat men het daar bij gehouden heeft waar ik slecht aan geef van wat ik nu weet van drank weet zorrie dat ik het zeg maar ik herken toch een partijdigheidt van genotsmiddel en ik ook neem bepaalde onderzoeken niet zerejeus van wat er over ADHD word beweert maar drank zo als bier kan dus ook gelinkt worden door de psychiatrie aan ADHD en als jij denkt dat ik hier bezich ben om mij gedrag goed the praten

wel Hyperachtief dat hoef ik niet want ik ken geen spijt wat het blowen betreft ook zeg ik niet dat men het moet doen en ik ga egt niet zeggen ooh wat heb ik een spijt en liegen dat ik er wat van zou over gehouden heb want dat kun je vergeten als je dat dacht maar goed als je genoeg hebt van deze topic dan reageer je ge woon toch niet meer hier op het is mij om het even Groeten Chaosx1

• Sjakie

Hoi Chaosx1, al dat soort onderzoeken moet je met een grote korrel zout nemen, daar deze conclusies pas getrokken kunnen worden als de hele bevolking onderzocht is………

Daar ben ik het helemaal mee eens.Meerendeels van deze onderzoeken(millieu,politiek enz enz)zijn er enkel en alleen maar om sommige hun baantjes ten koste van alles te behouden.Vaak gaan deze onderzoeken er alleen maar om om geld los te krijgen zodat zij weer verzekerd zijn van een baantje.Let maar eens op.Als je dit eenmaal in de gaten hebt valt het je gewoon op en zijn ze weer even stil tot het volgende onderzoekje.

• Hyperactief

Precies Sjakie jij heb hem helemaal door, ik zou willen dat meer mensen hier doorheen prikten. Net als in de TBS commissie van de week, werd alles door de psychiatrie uit de kast getrokken om verregaande wetgeving die al lang op “hun” verlanglijstje stond er door te jassen. Halve waarheden, verpathologiseerde menselijke eigenschappen en (maatschappelijke) issues werden misbruikt over TBS incidenten, om straks alles en iedereen wat ze niet aanstaat weg te proppen, een gevaarlijke ontwikkeling die veel mensen niet in de gaten hebben omdat ze denken dat het alleen over TBS gaat……:( Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief

Wel Hyperachtief je begon zelf over een biertje dat men dan zo blij mag zijn dat men het daar bij gehouden heeft waar ik slecht aan geef van wat ik nu weet van drank weet zorrie dat ik het zeg maar ik herken toch een partijdigheidt van genotsmiddel en ik ook neem bepaalde onderzoeken niet zerejeus van wat er over ADHD word beweert maar drank zo als bier kan dus ook gelinkt worden door de psychiatrie aan ADHD en als jij denkt dat ik hier bezich ben om mij gedrag goed the praten Aldus: Chaosx1.

Hoi Chaosx1, natuurlijk kan overmatig drankgebruik ook tot psychiatrische opname leiden, maar daar ging het niet over. En dat ADHD overal voor misbruikt wordt door de psychiatrie is gewoon omdat ze daar veel geld mee binnen kunnen halen…. Overigens zal ik even voor jou een belangrijk afscheidings verschil tussen drank en een joint aangeven :

“Een joint roken is niet erger dan een biertje drinken.” Deze theorie wordt door slecht geinformeerde mensen en vaak door drugsdealers zelf verkondigd. Het verschil zit 'm in het effect wat cannabis op het lichaam en de geest heeft, vergeleken met alcohol. Het gaat om de stof THC (delta-9-tetrahydrocannabinol). Dit is een giftige stof. THC werkt in op de hersenen, de lever, de longen en andere organen. Na het roken, drinken of eten van THC hopen resten van de stof zich op in het vetweefsel van het lichaam. Het kan vele maanden duren voordat THC helemaal uit het lichaam verdwijnt en geen effecten meer veroorzaakt bij de gebruiker. Het is vastgesteld dat het menselijk lichaam vele maanden nodig heeft om de resten van THC in het lichaam volledig af te voeren. Om resten alcohol uit te scheiden is slechts zes uur nodig….

wel Hyperachtief dat hoef ik niet want ik ken geen spijt wat het blowen betreft ook zeg ik niet dat men het moet doen en ik ga egt niet zeggen ooh wat heb ik een spijt en liegen dat ik er wat van zou over gehouden heb want dat kun je vergeten als je dat dacht maar goed als je genoeg hebt van deze topic dan reageer je ge woon toch niet meer hier op het is mij om het even Aldus: Chaosx1.

Ga mij niet opleggen waar ik wel of niet op zou moeten reageren, want dat is nog altijd aan mezelf. Groetjes v Hyperactief

• Chaosx1

wel Hyperachtief je vergeet dat ik de psychiatrie heb overleeft om het zo maar the noemen dus je kunt wel met onzin aan komen dat maakt geen indruk op mij er is nog nooit iemand aan een over dozes wiet roken gestorven aan drinken van drank wel veel zelf maar als jij in fabetjes wilt geloofen je doet maar het is mij wel duidelijk dat juist jij je gedrag aan het goed praten bent ik heb al eerder geprobeert duidelijk the maken dat dit geen zin heeft

dat is wat ik bedoelde met dat kun je vergeten ik kan dan ook niet zien waar dit toe moet lijden naar eerdere mail contacht waar al uit bleek dat jullie recht lijnig heidt van opvating wilde kwa blowen ik zie niks in een antiepsychiatrie wat kortzichtig is en rechtlijnig heit wil ik sal zelf niet meer reageren op deze topic sterker ik heb genoeg van het prik bord ik zie het nut niet in om er mee verder the gaan imijn besluit staat vast mijn geduld is tot een einde dit is een vaarwel punt Chaosx1

• Alkien

Hallo Chaos.

Ik reageer niet vaak op dit bericht, maar nu moet ik toch even ingrijpen.

Er zit nu eenmaal een andere kant aan het blowen.

En als een blower of ex blower dat niet wil zien, dan is dat diegene die het gedrag aan het goedpraten is.

Er kunnen wel degelijk psychoses voortkomen uit het blowen.

En het is wel degelijk linke troep.

Maar als je dit niet kunt en wilt toegeven dan is dit aan jou zelf.

Wat ik alleen niet begrijp is dat jij dus alleen maar open staat VOOR het blowen maar de TEGENS niet.

Dat zegt meer over jouzelf dan over Hyper.

Die belicht gewoon de andere kant, de gevaarlijke kant.

Maar dat mag kennelijk van jou niet.

Dan hoop ik voor jou niet dat je ooit met de nare kant van het blowen te maken krijgt Chaos.

Groet,

Alkien.

• Hyperactief

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, oftewel kijk eens in de spiegel en vraag jezelf af of je de persoon die je ziet recht in de ogen kunt kijken. Je projecteerd je eigen onkunde op anderen, en wil gewoon in je eigen destructieve gedrag blijven hangen. Dat mag, maar dan wel op www.ikblowmezelfdepsychiatriein.nl Groetjes v Hyperactief

P.S.: De waarschuwing is voor mensen die nog te redden zijn…

• Hyperactief

Precies Alkien, hier nog wat cijfers:

Verkeersongevallen

Onderzoeken gedaan in Duitsland, Frankrijk, Zweden en de Verenigde Staten wijzen uit dat 12 tot 37% van de verkeersongevallen te wijten zijn aan het gebruik van cannabis. La drogue et I'Etat dealer - J. Ph, Chenaux, Centre Patronal.

Andere calamiteiten

In 1986 ontplofte de space shuttle Challenger waarbij zeven mensen omkwamen. Onderzoek heeft uitgewezen dat de ontploffing deels te wijten was aan cannabisgebruik van het technisch personeel. Le joint - Celui par qui tant de scandales arrivent - Pasteur G. Claudel Ed. Viada Miami, Verenigde Staten.

Er zijn door de Amerikaanse marine experimenten uitgevoerd met flight simulators. Vierentwintig uur nadat ervaren piloten met vliegbrevet slechts één enkele joint gerookt hadden, maakten ze nog ernstige besturingsfouten. Niet één van hen bleek in staat een volkomen horizontale landing te maken. Toch beweerden alle piloten in prima vorm te zijn! La drogue et I'Etat dealer - J. Ph, Chenaux, Centre Patronal.

93% van de heroïneverslaafden is begonnen met softdrugs. Le joint - Celui par qui tant de scandales arrivent - Pasteur G. Claudel Ed. Viada Miami, Verenigde Staten. Dit bewijst dat softdrugs wel degelijk de deur openen naar harddrugs.

Door slechts 2 tot 3 joints per week te roken is de blower permanent onder de invloed van THC. Histoire du Hash - Gabriel Nahas - Ed. Robert Laffont.

Etc. etc. Groetjes v Hyperactief:)

• Hyperactief

Hasj roken veel schadelijker dan sigaretten

Van onze verslaggeefster

Hasj roken is veel schadelijker dan het roken van tabak. Een joint bevat zeven keer zoveel teer en koolmonoxide als een sigaret.

Dat blijkt uit onderzoek van het Franse expertisecentrum voor consumenten INC. De onderzoekers lieten een machine 280 joints ’roken’ en analyseerden de dampen die daarbij vrij kwamen. Conclusie: iemand die gedurende langere tijd elke dag drie joints rookt, loopt dezelfde risico’s op kanker of hart- en vaatziekten als iemand die gewoon is een pakje sigaretten per dag op te roken.

Volgens de onderzoekers zit in de rook van een joint die is gemaakt van hasj en tabak twee keer zoveel benzeen en drie keer zoveel tolueen als bij pure tabak.

Voor het onderzoek was speciale toestemming nodig om de benodigde hasj te mogen vervoeren en bezitten. Softdrugs zijn in Frankrijk illegaal, maar het aantal gebruikers stijgt volgens het INC.

Volgens dr. Marc Willemsen, hoofd onderzoek van Stivoro, de stichting volksgezondheid en roken, is uit onderzoek in Engeland al langer bekend dat hasj schadelijker is dan tabak. Wel wijst hij er op dat de rookrobot niet op dezelfde manier rookt als een mens.

„Bij het roken van marihuana inhaleren mensen meestal diep. Dat is slecht. En het is gebruikelijk dat zonder filter te roken. Vaak wordt een stickie gedeeld met anderen, dus het aantal trekjes kan minder zijn. Maar al zou hasj roken slechts twee keer zo schadelijk zijn, dan nog is dat natuurlijk ernstig”, aldus Willemsen.

Volgens hem realiseren vooral jongeren zich niet dat ze door het blowen niet alleen een grotere kans hebben op psychische klachten, maar ook op bijvoorbeeld kanker of hart- en vaatziekten.

„Dat zijn lange termijn-risico’s, waar jongeren niet altijd in geïnteresseerd zijn.” BRON: Trouw 27-03-2006