Dus Hyperachtief ik kan daar mee aanemen dat het niet waar is zo als word beweert dat mensen met ADHD sneller genijgt zijn tot drank misbruik Aldus: Chaosx1.
Hoi Chaosx1, al dat soort onderzoeken moet je met een grote korrel zout nemen, daar deze conclusies pas getrokken kunnen worden als de hele bevolking onderzocht is. Roekeloos rijgedrag wordt ook beweerd, ik met het stempeltje ADHD en nooit medicatie geslikt, heb een klein decennia met de vrachtwagen waarvan dagelijks in Amsterdam gereden zonder ernstige schades, daarom mocht ik veel naar de stad toe en miste daardoor mooie buitenritten. Ook met de luxe wagen heb ik de maximale no-claim, dus weg met die hokjesgeest die niets over individuen zegt. Zelfmoord en andere enge ziektes kun je van veel zaken krijgen, het lijkt erop dat je continue wat zoekt om je eigen gedrag goed te praten. Begrijp me niet verkeerd, maar het zal mij een worst wezen wat anderen doen, een gewaarschuwd mens telt voor twee, en de billen branden is dan gewoon op de blaren zitten…… Groetjes v Hyperactief