???
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl&&& Schreef:
——————————————————-
> ja, maar ja, …. het valt ook niet mee om je poot
> stijf te houden en vervolgens verbannen te worden
> naar siberie…
Ik snap wat je bedoeld &&&, maar daarom kunnen die misstanden blijven bestaan. Ik houd van mensen met ballen, oftewel die gewoon recht voor zijn raap zijn, en over hun eigen angsten heen stappen. Je bent voor, of je bent tegen, maar ellebogenwerk of kontelikken vind ik uit den boze, dat is heulen met de vijand. Die medicatie is NOOIT goed voor niet zieke mensen. En gedrag is geen ziekte, punt uit. Gewoon een vuist maken met degeen die gelijk gestemt zijn, zo simpel is het. Groetjes v Hyperactief A-P.
je hebt gelijk hoor hyper, maar ik denk dat je het strategisch soms wel moet gebruiken, om te zeggen dat pillen goed zouden kunnen zijn….
strategisch, zodat je niet gladweg aan de zijlijn geparkeerd wordt door alle propillenhulpverleners.
iemand die anti isoleer is, en toch op een gesloten afdeling gaat werken, kan daar ook juist soms de vingers op de zere plek gaan leggen, wellicht door klokken te luiden….
als je er niet binnen komt.
het woord ‘infiltreren’ staat ook niet voor niets in het woordenboek…
&&& Schreef:
——————————————————-
> je hebt gelijk hoor hyper, maar ik denk dat je het
> strategisch soms wel moet gebruiken, om te zeggen
> dat pillen goed zouden kunnen zijn….
> strategisch, zodat je niet gladweg aan de zijlijn
> geparkeerd wordt door alle
> propillenhulpverleners.
>
> iemand die anti isoleer is, en toch op een
> gesloten afdeling gaat werken, kan daar ook juist
> soms de vingers op de zere plek gaan leggen,
> wellicht door klokken te luiden….
> als je er niet binnen komt.
>
>
> het woord ‘infiltreren’ staat ook niet voor niets
> in het woordenboek…
Ja hier heb je absoluut een punt, dat is ook vaak de dubbelrol die ik van mezelf herken, om niet tegen dichte deuren aan te lopen. Alleen op een ander gebied dan, want medicatie voor geen ziekte, maar gedrag, daar ga ik geen millimeter in mee. Groetjes v Hyperactief A-P.
&&& Schreef:
——————————————————-
> nee, als het er op aankomt, ik ook niet. en ik
> denk eigenlijk, laura ook niet. maar het is de
> patstelling die je probeert te omzeilen. om
> inderdaad wel verder aan de weg te kunnen timmeren
> op de manier zoals jij wel denkt dat het moet,
> namelijk zonder pillen, zonder ziektelabeling.
Klopt &&&, in de politiek heet dat een compromis sluiten. Met de aantekening van mij erbij, dat het niet ten koste moet gaan van je basisbeginselen. Als je die verkwanseld, dan heb je alles verspeeld. Groetjes v Hyperactief A-P.
Ook ouder vereniging Balans met hun naar mijn mening dubbele agenda komt weer om de hoek kijken. Er is een platform van verontruste ouders opgericht. Oftewel wat ik al veel vaker gezegt heb wordt hier weer eens bewezen. Men is in de huidige maatschappij in staat om mensen lopend naar de slachtbank te leiden. Balans zit in ieder geval vol met naïevelingen, en dat is nog zachtjes uitgedrukt. Groetjes v Hyperactief A-P.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?