Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

gepke de leef

• Hyperactief A-P

Misschien, met de nadruk op misschien, ben je juist daarom in de problemen gekomen? Ik bedoel dat niet in kwade zin, maar opbouwend. Veel mensen, zelfs ambtenaren kunnen het verschil tussen hoe een wet geschreven en uitgevoerd dient te worden niet maken. Dat was ook wat ik in één van mijn eerste postings aangaf aangaande verkrachting in juridische zin in de context waarin de visitatie gebeurde. En begrijp me niet verkeerd, want ik kan me levendig voorstellen dat het verschrikkelijk vernederend moet zijn, maar dat veranderd niets aan hoe e.e.a. juridisch in elkaar steekt, dat is wat ik aan wilde geven. En als uitvoerende instanties iets niet begrijpen, wordt het al gauw onterecht gek verklaard. Groetjes v Hyperactief A-P.

• &&&

van wie kreeg je die link, gepke?

en heb je de precieze link?

want sdnl.jdtv.argusoog werkt niet.

• Hyperactief A-P

Ik heb ook geen idee waar ze het over heeft, in de ene posting wordt jij Luke genoemd, in de andere ik, erg verwarrend. Groetjes v Hyperactief A-P.

• Hyperactief A-P

Die bijna 500 Euro, zijn de kosten voor elke dag dat 1 persoon in TBS zit. Dus als iemand om zo'n protocol/ afspraak langer binnen zit, dan zijn dat de extra kosten per dag. Groetjes v Hyperactief A-P.

• Gepke de Lee

En die huisuitzetting na 24 jaar voor 1500 euro

En die naakt met handboeien op de rug met zak over hoofd worden rondgereden in politiebusje

En die dagen zonder voedsel en vocht in detentie

En die dagen in GGz isoleer en toen weer op straat gegooid zonder voorgeleiding rechter

En die honden die mij besprongen in iso om dwangdrugs toe te dienen

En die deportaties

En die in beslag name van spullen waarmee in op straat mee moet zien te overleven bij min 10 graden en geen recht op medische verzorging in ziekenhuis waar ik door politie werd

uitgetrokken aanbenen nadat ik net ontwaakt was uit bewusteloos zijn na ongeval ingevoerd door ambu uitgetrokken door politie omdat ik als dakloze niet verzekerd ben

Genoeg zo:)

• Gepke de Lee

Sorry moet nu slapen morgen gaan ze weer in me kaak snijden. Trust en later gezond weer op.

• Hyperactief A-P

Je begrijpt me niet Gepke, ik vind het voor vandaag welletjes. Weltrusten voor straks. Groetjes v Hyperactief A-P.

• Hyperactief A-P

Dankjewel, hetzelfde en sterkte met je kaak. Groetjes v Hyperactief A-P.

• &&&

met de nadruk op ‘misschien’ dan, maar ik denk niet dat dat zo zal zijn hoor hyper.

ik geef het mensen te doen, die dit soort ervaringen hebben met de psychiatrie, om totaal onredelijke aanleidingen. dan wordt je, ja, zoals gepke zegt, wel wat direct.

vind het tof dat ze er op terug komt.

maar om nu de kip en het ei, daarom maar om te draaien… dat de zoals ze noemt ‘directheid’ aanleiding is voor alle traumatische ontwikkelingen in de psychiatrie…

nee.. daar zou ik niet zo snel aan denken, zeker niet hier op antipsychiatrie…

een psychiater staat nogal eens paraat met zulk soort beredeneringen. kom ik weer met die man op zn woonboot in amsterdam.

dat die op die woonboot zou wonen, omdat zijn schizoide zijn daarvan de oorzaak is.

het hele probleem van de woningmarkt en arbeids-hoge eisen-markt wordt gemakshalve allemaal even onder het tafelkleed geschoven.

• Gepke de Lee

heren lees alles nog eens rustig door dan komen gulle elkaar vanzelf tegen:)-D